Gå til innhold

Jeg har en desperat onkel..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Støvsuger du ikke på toalettet, du da?

Vel, jeg skjønte ironien, men tror du virkelig han ville bruke den til det? Du har større grunn til å være nervøs om det stod en boks vaselin der i tillegg.

Det gjør jo det da, på speilhylla? Men mange meter slange på _den_ lille dassen?!?

Det gjør jo det da, på speilhylla? Men mange meter slange på _den_ lille dassen?!?

Mange meter på dassen, eller tassen?

Om han bruker den på dassen eller tassen er vel mange meter ganske overflødig uansett vil jeg tro.

Tviler på at man får justert sentralstøvsugerslanger i ønsket lengde til dass/tassbruk...

Alle har vel en desperat onkel, min har atpå til dårlig råd. Så sentralstøvsuger er uoverkommlig, noe som, for min del - har resultert i et utall antall polske tanntøse tanter.

Og nei, du må nok sitte litt lenger, siden du som vanlig kom fem minutter for sent;-)

Alle har vel en desperat onkel, min har atpå til dårlig råd. Så sentralstøvsuger er uoverkommlig, noe som, for min del - har resultert i et utall antall polske tanntøse tanter.

Og nei, du må nok sitte litt lenger, siden du som vanlig kom fem minutter for sent;-)

Usj.. men jeg praktiserer fleksitid da. Så siden jeg kom 5 minutter for sent så kan jeg gå 5 minutter før tiden :-))

Annonse

Som sagt: alle har en desperat onkel eller fler. eg har en jeg og gitt.

Han tar ut sin desperasjon i russland på lange ferieturer og juleaftner og sånn. Og med masse utenlandske venniner på besøk å sånn. Fantastisk hvor mange kvinnelige venniner han har....åsså at de gidder komme -helt- hit...?? Skjønner ikke jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...