Gå til innhold

Til alle som kunne ønske seg silikonpupper ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis kvinner skal ha større pupper må vi menn få operert inn større hender ? Da vil kvinner ha enda støøre pupper og så må vi ha større hender osv osv.... det blir en ond sirkel det dah.

Hehe...er det rart jeg liker menn med stooore hender ;o)

Hvis kvinner skal ha større pupper må vi menn få operert inn større hender ? Da vil kvinner ha enda støøre pupper og så må vi ha større hender osv osv.... det blir en ond sirkel det dah.

Men hva skal mennene gjøre med sitt eget utstyr hvis hendene blir enorme da? Må finne fram en stor pinsett da eller? Selv om utstyret er i normal størrelse...?

Hmm..

Ulv I Faarikaal

Men hva skal mennene gjøre med sitt eget utstyr hvis hendene blir enorme da? Må finne fram en stor pinsett da eller? Selv om utstyret er i normal størrelse...?

Hmm..

Nok av problemer her, jeg setter deg på denne saken !

Annonse

Du skulle visst hvor lite jeg bryr meg om størrelsen .. Som sagt et utall ganger er det å ta et moment ut av en sammenheng med minst 10 andre momenter av samme betydning.

Man legger ikke inn silikonpupper for mannens skyld. Vi gjør det for vår egen skyld slik at vi selv skal føle oss bedre. Mye lettere å se pen ut i klærne også enn hvis man er helt flat med en liten hoppbakke.

Ulv I Faarikaal

Man legger ikke inn silikonpupper for mannens skyld. Vi gjør det for vår egen skyld slik at vi selv skal føle oss bedre. Mye lettere å se pen ut i klærne også enn hvis man er helt flat med en liten hoppbakke.

Det er sett fra "den andre siden" altså fra eierens side. Å sette seg inn i problemet er ikke lett for meg som mann, selv om jeg kan forstå det meste om det blir forklart. Innlegget var i utgangspunktet en spøk. Tror jeg ? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...