Gå til innhold

Bli brun i syden, krise å komme hjem blek ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Amiga

8

• Zirine

8

• tonie

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jesus...Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? *dunker hodet i veggen*

Beina fikser man lett. Man må trolig sove litt sånn innimellom alt det morsomme. Det er bare å dra madrassen, dyna og puta helt bort til balkongdøra og stikke dem ut. Så får man en eller annen morgenfugl eller lerkefugl til å vekke seg med jevne mellomrom:-)

Jeg vet ikke hvor lett du er å vende når du sover ut fylla, men jeg kan garantere at ingen lerkefugl får gjort no med mitt legeme iallefall :)

Annonse

Jeg ville ikke satset formuen min på det, hvis jeg var deg :)

Det er for sent uansett. Den satte jeg på at MM og Haakon skulle avlyse bryllupet. Det var dumt. Nå håper jeg på å arve min gamle onkel. Setter ingen penger på at det går i boks. Han er ingen søt gammel mann for å si det sånn. Du hadde nok likt ham;-)

Det er for sent uansett. Den satte jeg på at MM og Haakon skulle avlyse bryllupet. Det var dumt. Nå håper jeg på å arve min gamle onkel. Setter ingen penger på at det går i boks. Han er ingen søt gammel mann for å si det sånn. Du hadde nok likt ham;-)

Jeg liker eldre menn, ikke fossiler tonie. Noe piff bør der være igjen ;)

Ja, for vi snakker vel sex?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...