conan Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Som viden kjent, så skal jeg om på nyåret nok en gang bli stolt far til en ny verdensborger. Men, så er det dette med navn da, og her trenger jeg DOLernes hjelp. Alle forslag mottas med takk. Mine egne forslag er foreløpig som følger: Jente: Venus Aphrodite Gutt: Schubert 0 Siter
vin Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jente : Rullegardien (norsk gammelt navn) Gutt : Rasball Zing eller Hårek ;o) Ellers liker jeg Nora og Adrian. 0 Siter
Lionn Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jeg iler til for å hjelpe. Gutt: Dagobert. Skybert. Adolf. Maximillian. Sadam. Osama. Svenn. Vidkun. Knut. Jente: Britney. Tangatrusa. Tia-Maria. Jennifer. Christina. Jannis. Gunvor. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jente: Sunniva, Rannveig, Pernille, Rebecka, Vilde, Kathrine, Elina, Emilie, Madelen Gutt: Elvis-Elias 0 Siter
Amiga Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jeg skulle til å si stakkars unge men regner med at din kone også skal ha et ord med i laget! :-) *tenker* 0 Siter
Amiga Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jeg iler til for å hjelpe. Gutt: Dagobert. Skybert. Adolf. Maximillian. Sadam. Osama. Svenn. Vidkun. Knut. Jente: Britney. Tangatrusa. Tia-Maria. Jennifer. Christina. Jannis. Gunvor. Faen Lion du glemte Ottar! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jente: Petra, Karoline Gutt: Ola, Gustav 0 Siter
Gjest birete Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jente:Amanda! Gutt:Oscar! *SSSSSSSS* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Gutt : Bjørn Jente : Bjørg Er det noe å lure på?*ler* 0 Siter
Gyda Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Hvis du vil ha et seriøst forslag, så får du det her: Håvard. Finere navn finnes ikke til en gutt! Jentenavn får du finne på sjøl! (Hvis ikke Gyda er aktuelt, da...) 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Alle andre har bare kommet med tullenavn ser jeg, så her kommer noen jeg liker. Jentenavn: Lisa, Sandra, Simone, Cecilia, My (litt spesielt, men stilig), Christiane, Anna, Katja, Naomi... Guttenavn: Lukas, Adrian, Elias, Leander, Tobias, Marcus + et navn som begynner å vokse på meg - Carsten. Klassisk, dog moderne. Men å kalle sønnen min det? Tja, kanskje ikke. Grattis med farskapet da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.