Gjest hvalen Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Glemte og ta med et spørsmål,og svar bare et ord,for eller imot på dette(så skal jeg ikke mase om kongehuset mere)!Og ikke spy av spørsmålet,hehe! Spørsmål:Er du for eller imot monarkiet? 0 Siter
Gjest hvalen Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 For. Glemte og skrive at jeg selv er MOT selvfølgelig : ) 0 Siter
conan Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Mot selvsagt. Noe annet standpunkt er umulig for tenkende mennesker.. 0 Siter
Snuspet Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 For! Vi trenger noen gallionsfigurer som representerer oss, spesielt internasjonalt. Tenk så dyrt det ville vært for lille Norge å ha president. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Mot. Spesielt når vi har fått et kronprinspar som vil ha både i pose og sekk. 0 Siter
AlphaOne Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Kall meg gammeldags, men jeg er for. 0 Siter
AlphaOne Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Kall meg gammeldags, men jeg er for. Kutter vi ut kongehuset så blir det innført dette med president. Det er enda verre,,, Det blir evindelige valgkamper og *Go For President*. Og en evt. president vil kun få rolle som galionsfigur som skal fly rundt å klippe snorer! Derfor vil jeg ikke erstatte det vi har med noe som er like dårlig.. 0 Siter
Gjest vilvi Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Heller folkevalgt president enn påtvungent monarki! 0 Siter
AlphaOne Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Heller folkevalgt president enn påtvungent monarki! Syns det er nok med kommune og stortingsvalg jeg om vi ikke skal ha en opphausa presidentvalgkamp også... fysj 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.