Gå til innhold

Noen fra "gamle dager" her?


Gjest cecil1

Anbefalte innlegg

Håper å få satt inn mine frosne små i løpet av et par - tre uker. Da er det på`n igjen.

Lurer på om det er noen fra "gamle dager" som er inne her ennå?

Har siden sist vært en passiv leser, men regner med å være her mer framover.

Mvh. cecil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hva mener du med gamle dager? Jeg var innom her første gang januar -99 (med et annet nick). Så hadde jeg en lengre pause, men kom tilbake i fjor vår. :o)

Vi skal også ha et frysforsøk om noen måneder. Har fem liggende i Bergen å vente. Håper det går bra med dine små også. Hvor har du forsøket ditt forresten?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Det er noen gamle igjen her, :-)men mange "nye" også. Jeg er bare innom å leser litt, siden vi ikke starter på'n før på nyåret.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva du mener med gammel, men jeg har vært her inne siden -99, on and off...

Var vel mer kjent som Cantus den gangen, ble dessverre nødt til å skifte nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, Cecil

Jeg er kanskje en av de "gamle"? :-)

Er ikke så ofte innom, men regner med at jeg blir mer aktiv fremover. Vi fikk en datter i februar, og skal prøve på nr. 2. Ønsker deg lykke til med forsøk.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AIbertine

hei, Cecil

Jeg er kanskje en av de "gamle"? :-)

Er ikke så ofte innom, men regner med at jeg blir mer aktiv fremover. Vi fikk en datter i februar, og skal prøve på nr. 2. Ønsker deg lykke til med forsøk.

klem fra

Hei Nonicka! Skulle skrevet til deg forrige gang jeg så nicket ditt, men det kokte bort i kålen. Har du fått barn? Det har jeg ikke fått med meg!! Ble det naturmetode eller IVF? Fortell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nonicka! Skulle skrevet til deg forrige gang jeg så nicket ditt, men det kokte bort i kålen. Har du fått barn? Det har jeg ikke fått med meg!! Ble det naturmetode eller IVF? Fortell!!!

hei på deg!!!

Vi klarte det på naturmåten. Helt overraskende fant jeg ut jeg var gravid i september i fjor, var da 18 uker på vei! Trodde jeg hadde tarmslyng!*ler*Gjett om jeg var happy da!! trodde det ikke helt før jeg var 6 mnd på vei, hadde ikke mage!*S*

Hun ble født 7. februar, og var det skjønneste (selvfølgelig), som noen gang har blitt født, 3930 gram og 50 cm. lang...Stort øyeblikk, var helt nummen av glede.

Du da, har du det bra?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AIbertine

hei på deg!!!

Vi klarte det på naturmåten. Helt overraskende fant jeg ut jeg var gravid i september i fjor, var da 18 uker på vei! Trodde jeg hadde tarmslyng!*ler*Gjett om jeg var happy da!! trodde det ikke helt før jeg var 6 mnd på vei, hadde ikke mage!*S*

Hun ble født 7. februar, og var det skjønneste (selvfølgelig), som noen gang har blitt født, 3930 gram og 50 cm. lang...Stort øyeblikk, var helt nummen av glede.

Du da, har du det bra?

Klem

Klart jeg har det bra! Annet er jo ikke mulig med den gullklumpen som kom inn i livet mitt for et år siden...

Vi venter litt med nr. 2, skal gå ned noen kg til først.

Nå ligger han ute i voksiposen sin og vil inn...*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra "gamle dager"... debuterte på DOL i 1998 og har hatt April som nick hele tiden. DOL var helt annerledes den gang... Mye er blitt til det bedre, men jeg savner DOL-chatten... der hadde vi det så koselig...:0)

Nok om det... lykke til med dine frosne embryo. Håper det går bra med deg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva du mener med gammel, men jeg har vært her inne siden -99, on and off...

Var vel mer kjent som Cantus den gangen, ble dessverre nødt til å skifte nick.

Husker deg godt fra det gamle nicket ditt. Du hadde mange gode innlegg. :o)

Kos deg videre med den lille. Følger også med på slankingen din. Stå på.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cecil1!

Flere "gamle" her ja.. *smiler* Jeg har vært her siden DOL startet, og er er fortsatt..Har en ICSI jente som snart er 2 år og 5 mnd... Leser mest her nå, men følger godt med.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

joda - er innom her og smugkikker og leser. Har vært her på forumet siden vi startet opp med utredninger i 98, eller begynte jeg her først i 99? Har uansett frekventert DOL en god stund ja. Er ikke så aktiv nå, fikk endelig vårt lille icsi-gull for snart ett år siden, etter tredje forsøket. En nyyyydelig liten gutt :o)))

Noe søskenforsøk blir det nok ikke på oss, hvertfall ikke på en god stund. Vi hadde det ganske tøft en periode i vår, og min kjære har satt ned foten for flere forsøk. Han syns hele prøverørsstyret ble for tøft, og vil heller "vente og se hva som skjer". Jeg kan ikke si jeg har helt akseptert det, siden jeg hele tiden har ønsket flere barn (og ikke tror jeg på julenissen heller).

Hvis det er noen som har noen gode råd om hvordan overtale uvillige menn tar jeg gjerne imot det med takk!

Koselig å se at dere er igang igjen, lykke til!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig å se gamle kjente nick her! ;o)

Jeg er bare inne for å smuglese om dagen. Hører liksom ikke til lenger. Har en pergo-gutt som var to år forrige uke, og venter et nytt lite under i februar. Denne gangen ble det med pergo og inseminasjon.. ;o)

Koselig å se at så mange av oss har klart det vi var på jakt etter! :o) Tror jeg startet her i 99 jeg... (Kjære så fort tiden har gått!)

Lykke til til dere alle! ;o)

Klemmer fra nassegrisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå innom og leser og følger med jeg også! Har min elskede lille ICSI-prins på 13 mnd, og har veldig lyst på en til, men som hos Lilium har jeg en mann som holder igjen. Ikke pga. prøverørsstyret (som for oss ikke var så styrete da vi lykkes på første forsøk), men fordi han rett og slett synes det er slitsomt med baby og påstår at han ikke "orker" en runde til.

Men nå skal bare prinsen bli litt større og enda mer morsom å være sammen med! Da ser han kanskje at det å være pappa er noe mer enn nattevåk og mye skrik og mas, som det tross alt er mye av det første året.

Vi bruker ikke akkurat prevensjon, men det spørs om julenissen finnes i vårt hjem heller.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom gitt.Er på 4 sprøytedag med første søskenforsøk til ivf jenta som nå er 20 mndr.Vi fikk henne på første forsøk,så jeg regner ikke med like god klaff nå.Men det er jo alltid ett håp (er det ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her inne mest for å lese.

Vi fikk en gutt og ei dødfødt jente på 2.ivf/icsi-forsøket i april 2001.

Nå er jeg gravid igjen med termin om eksakt 2 mnd. 8. desember. Denne ble til på "vanlig vis".

Lykke til med frysforsøket ditt.

hilsen

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her innom regelmessig.Leser mest, og kommer med mine erfaringer, gratulasjoner og trøsteklemmer. Blir nok aldri helt ferdig med dette forumet, selv om jeg nå har fått en IVF-gutt, og en is-prins (på samme uttak!)

Jeg oppdaget DOL sommer`n -99, men er så ufattelig dårlig på nick, så jeg tør ikke påstå at vi har chattet/hatt kontakt. Kanskje du husker?

Vil iallfall ønske deg lykke til, og måtte det bli 2 BLÅ på dere nå!:-)

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hva mener du med gamle dager? Jeg var innom her første gang januar -99 (med et annet nick). Så hadde jeg en lengre pause, men kom tilbake i fjor vår. :o)

Vi skal også ha et frysforsøk om noen måneder. Har fem liggende i Bergen å vente. Håper det går bra med dine små også. Hvor har du forsøket ditt forresten?

Hilsen

Begynte selv og bruke forumet her på slutten av 99. Og når jeg nevte "gamle dager" mente jeg når jeg var mest aktiv på forumet. (Litt dårlig formulert *s*).

Tar forsøket på St. Olav. Har ei icsi-jente som er 16 mnd. gammel, og håper nå på et søsken til henne. Har 4 nedfrosne, så vi får se hvordan det går.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest corsica

Begynte selv og bruke forumet her på slutten av 99. Og når jeg nevte "gamle dager" mente jeg når jeg var mest aktiv på forumet. (Litt dårlig formulert *s*).

Tar forsøket på St. Olav. Har ei icsi-jente som er 16 mnd. gammel, og håper nå på et søsken til henne. Har 4 nedfrosne, så vi får se hvordan det går.

Mvh.

Jeg har vært innom her siden 99. Håper å være igang med tredje forsøk snart. Før het jeg Ugle og nå heter jeg Corsica. Nå for tiden titter jeg mest enn å skrive her.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom her siden 99. Håper å være igang med tredje forsøk snart. Før het jeg Ugle og nå heter jeg Corsica. Nå for tiden titter jeg mest enn å skrive her.

Hilsen Corsica

Jeg har vært her siden '99 og fikk tvillinger året etter på tredje IVF forsøk. Det blir ikke flere barn på oss nå ettersom min mann har fått hjerteproblemer. Men to barn er helt topp:) Lykke til alle dere som skal i gang med søskenforsøk før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...