Gå til innhold

Noen fra "gamle dager" her?


Gjest cecil1

Anbefalte innlegg

Jeg er også innom her for å lese og følge litt med på både gamle og nye prøvere. Vil nok alltid føle at dette er "mitt" forum. Rart det der... Var det i 98 jeg begynte å være her tro?

Er selv gravid med tvillinger som vi utrolig nok klarte å lage selv etter seks års prøving! Snakk om å være heldig... De ventes hvilken dag som helst nå, selv om terminen ikke er før 18. november. Men den er vi enige om, både legene og vi, at er feil.

Lykke til videre :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg hopper innom her av og til, jeg også. Tulla vår er 1 år neste uke, og labber rundt her i full fart om dagen. Vi hadde egentlig planlagt søskenforsøk til vinteren, men nå har vi begynt å lure. De siste ukene har vært ganske slitsomme for oss begge, så det er mulig vi utsetter det litt. Tanken på 2 slike virvelvinder på en gang, blir litt mye for øyeblikket.

Lykke til med forsøket !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett men.... så gøy det var å se så mange kjente nick igjen!!! Fint å lese om hvordan det har gått med dere!

Her har ICSI-resultatet allerede fyllt året, og nestemann har vi snakket oss fremover i planene på. Men, sånn som livet vårt er akkurat nå blir det ikke nye forsøk før om et halvt til et år. Får se hvordan det går. Venter ikke på mirakler og "egenproduserte", men kommer det så hurra for det! I mellomtiden smurfer jeg rundt her inne og gleder meg over kjente og kjære som er godt igang med søsken - forsøk eller på veg.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at det har lykkes for så mange av de "gamle" traverne!

Selv var jeg mye på DOL i 1999-2000. Ble gravid med en Pergo gutt i sept. 2000 og har siden mest vært inne å lest om andre.

Vi satser på å forsøke igjen på nyåret engang. Er ikke noen ungsauer noen av oss, så vi har ikke allverdens tid. Blir spennende å se om vi klarer det på egenhånd denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten Ulv

her er jeg :)

Vi fikk tvillinger på andre ivf forsøk.

Dei er snart et år, kjekke og snille.

Har mista deg på Icq tror jeg.

Morsomt å se så mange 'gamle' her, husker mange kvelder med skøy herifra chatten!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva du mener med gammel, men jeg har vært her inne siden -99, on and off...

Var vel mer kjent som Cantus den gangen, ble dessverre nødt til å skifte nick.

Ååh?! Du er CANTUS! Deg husker jeg, jo!:-)

*stolt*

og

*ler av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg holdt til her inne i 99-00. Ble gravid med homeopati høsten 00, og resultatet er ei 16 måneder gammel jente.

I magen ligger "Lillebrøster" og venter på at februar skal komme, h*n fant veien helt av seg selv!!

Titter innom en gang i blant, "kjekt" å se noen kjente nick.

Lykke til dere som prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her innom regelmessig.Leser mest, og kommer med mine erfaringer, gratulasjoner og trøsteklemmer. Blir nok aldri helt ferdig med dette forumet, selv om jeg nå har fått en IVF-gutt, og en is-prins (på samme uttak!)

Jeg oppdaget DOL sommer`n -99, men er så ufattelig dårlig på nick, så jeg tør ikke påstå at vi har chattet/hatt kontakt. Kanskje du husker?

Vil iallfall ønske deg lykke til, og måtte det bli 2 BLÅ på dere nå!:-)

Klem....

innom av og til var her 97 -2000 svangerskapet holdt og fikk gutt mars 2000 etter det skifta himmelen farge og fokus ble forandret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...