Gå til innhold

Lag din egen negerttjener! :-)

Anbefalte innlegg

huff, - - - det var tider....har kjøpt ALLERS fra forrige uke, -og de jubilerer, og har trykket med et ekstrablad som inneholder en kavalkade over ALLERS fra tidenes morgen og til i dag. På hobbysidene er det med mønster til å kunne sage ut (løvsagarbeid) sin egen lille, eksotiske negergutt som kan stå i hjørnet av stua, med kun et lendeklede og på det lille brettet han holde rkan man f.eks. ha et fruktfat.......lenger frem leser jeg annonse for "NIGGER" ovnssverte, som både mor og lillegutt blir så glad for å ha...

det er ikke SÅ mange år siden heller.....

...og dette var VANLIG! hehe, er det rart det er fremmedfrykt i dette landet! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76164-lag-din-egen-negerttjener/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Ulv I Faarikaal

30

• Pappa Bjørn

22

• SierDuDet

6

Min første neger gikk på Karl Johansgate, og alle vi andre gikk baklengs for å se (neida, jeg er ikke hundreogti). Du har veldig rett, vi har jo ikke tålt svensker engang, og kasta stein på nabobygdingene, klart vi har fremmedfrykt! Da jeg gikk på skolen. blei vi rystet over Little Rock og amerikansk rasehets, men det var lett å rystes når man bodde i helhvite Norge. Nå er ikke Norge helhvitt lenger, og vi får kjørt oss litt. det er bra for oss nordmenn, det! (jeg har fryktelig mange stavefeil i kveld, det er fordi j eg har sloss med en sviktende internett-kopling siden i dag morges og er FORBANNA!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nye landsmenn bolla. Like god men politisk korrekt!*L*

Lite fengende navn, men det finnes sikkert andre. Du som har fantasi og greier, min er lammet i dag. Sjokoladebolle blir for tamt. Nå fikk jeg jaggu lyst på negerbolle 0Oops... *slår seg for munnen*

Far min sa i et lystig øyeblikk at n...damer var bra , de hadde så stritt hår på musa, nesten som en skobørste. Og når han så en n... fikk han så lyst til å finne fram skopussegreiene og pusse dem blanke. Han har vært på sjøen.

Fy på lanken, vi må finne et annet navn, pappabjørn jobber med saken.

Negerbolla er vrien den..................... kan vi forandre form på den? Slik at ikke det er nødt til å være bolle?

Hva da med Vennskapskringle? Eller Orientalsk Bolle? Sambos fristelse? Nei, da får vi bråk med Sør................

Solidaritetsterte? Neida, for problemet med ord som har med vennskap og forståelse nasjoner og kulturer imellom er så vanskelige at ingen klarer å uttale dem med litt stil. Sikkert derfor det er så mange kriger.

Annonse

Negerbolla er vrien den..................... kan vi forandre form på den? Slik at ikke det er nødt til å være bolle?

Hva da med Vennskapskringle? Eller Orientalsk Bolle? Sambos fristelse? Nei, da får vi bråk med Sør................

Solidaritetsterte? Neida, for problemet med ord som har med vennskap og forståelse nasjoner og kulturer imellom er så vanskelige at ingen klarer å uttale dem med litt stil. Sikkert derfor det er så mange kriger.

Med tanke på at du skrev: "men jeg har som prinsipp å ikke legge meg ut i en diskusjon der du er innvolvert." er det egentlig interessant hvor ofte du finner det nødvendig å trekke "Sør" inn i innleggene dine....

*ler*

Dobbelmoral er dobbelt så bra....??? ;-)

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Bolla er et problem, min popkornhjerne tenner ikke på den. Fecesbolle blir ikke forstått og når den blir det vil ingen ha den. Nattbolle vil ingen ha om dagen. Far min sa at en n.... i en mørk tunell var bare to hvite øyeepler og et sett hvite tenner. En n... stjal skjorta og buksa hans men han kjøpte dem tilbake for et gammalt lodd i pengelotteriet. Skikkelig bra handel.

Med tanke på at du skrev: "men jeg har som prinsipp å ikke legge meg ut i en diskusjon der du er innvolvert." er det egentlig interessant hvor ofte du finner det nødvendig å trekke "Sør" inn i innleggene dine....

*ler*

Dobbelmoral er dobbelt så bra....??? ;-)

Med vennlig hilsen

Neida, bare spydigheter og ren mobbing. Jeg håpet du skulle holde deg pokker så langt unna jeg.

Neida, bare spydigheter og ren mobbing. Jeg håpet du skulle holde deg pokker så langt unna jeg.

Hei Pappa Bjørn,

Du skriver: "Neida, bare spydigheter og ren mobbing."

Det er jeg vant med fra deg. Ville bare påpeke det.

===

Du skriver: "Jeg håpet du skulle holde deg pokker så langt unna jeg."

Og det håpet baserte du på hvilken erfaring med meg? :-)

Med vennlig hilsen

Da jeg var å fiska hadde jeg to-tre øyenstikkere som faste venner, de kverka kleggene og myggen, fins det noe lignende her ?

Et lite virus hadde vært noe slik at skjermen til Sør rått og brutalt ble svart. Da hadde på ideologier og teknisk rekvisita holdt`n unna oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...