Gjest gladihund Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Om ca to mnd får jeg en liten valp i hus! Jeg gleder meg så utrolig mye ) Måtte bare si det ;D 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Gratulerer! Den beste hundeboken jeg har lest heter På plass. Utrolig flott bok, og langt fra så streng som tittelen tilsier. Den var utrolig bra. Men den bør absolutt leses før du får hunden. Bare et tips; ) 0 Siter
Gjest Balooba Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Nå ble jeg misunnelig. Har hatt Bouvier en gang i tiden, den gang de var pene og hadde kuppert hale. Eksteriørmessig var det mye finere (selv om det ikke er stuerent å si det). Fantastisk lynne på den bikkja vi hadde. 0 Siter
Gjest gladihund Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Gratulerer! Den beste hundeboken jeg har lest heter På plass. Utrolig flott bok, og langt fra så streng som tittelen tilsier. Den var utrolig bra. Men den bør absolutt leses før du får hunden. Bare et tips; ) Hei, du! Jeg har faktisk den boken. Veldig lett å lese og grei å forstå. Knall bok! Dessuten har jeg hatt to Bouvierer før, så jeg kan litt Takk for svar! 0 Siter
Gjest gladihund Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Nå ble jeg misunnelig. Har hatt Bouvier en gang i tiden, den gang de var pene og hadde kuppert hale. Eksteriørmessig var det mye finere (selv om det ikke er stuerent å si det). Fantastisk lynne på den bikkja vi hadde. Synes du de var finest før?? Halen som er så søt Har hatt to tidligere også jeg. Det var så kos at nå må jeg ha en liten valp igjen 0 Siter
Gjest Balooba Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Synes du de var finest før?? Halen som er så søt Har hatt to tidligere også jeg. Det var så kos at nå må jeg ha en liten valp igjen Det er noe med det kantete eksteriøret til Bouvieren og den lange tynne halen som ikke passer sammen, SÆRLIG når de er nyklipte. Da de hadde kort hale fikk du liksom understreket den kraftige, kantete kroppen på en flott måte. 0 Siter
molli Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Kjøp inn nok hundebørster, da! For DEN rasen har virkelig pels! Jeg har forresten sett dem helt "shagget" også, om sommeren, for at de ikke skal få heteslag. Men da var de ikke så fine da, ribbet for all pelsen som gjør dem til Bouvier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.