Gå til innhold

Störrelsen


Gråbein62

Anbefalte innlegg

-på penis kan måles ved å bruke en utskrift fra:

http://phallic.org/penis-size/>

(Sörg for å få inn hele addressen)

Målene som er brukt på det nettstedet er dog i tommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og når skal vi jenter slutte å juge om at den ikke betyr no! ;:-)

DOL's største kjendisnick, og triveligste dame, må beskytte nicket sitt litt bedre. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOL's største kjendisnick, og triveligste dame, må beskytte nicket sitt litt bedre. ;-)

hvordan i alle dager fikk du til dette??????? Jeghar da passordbeskyttet nicket mitt jeg, -men du har muligens brukt en | istedet for en l????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan i alle dager fikk du til dette??????? Jeghar da passordbeskyttet nicket mitt jeg, -men du har muligens brukt en | istedet for en l????????

Hva er en anstedig størrelse da flisa? Det er jeg opptatt av!

:-)mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svarer de alle. Damene har en klar formening, men vil ikke gi uttrykk for den.

mvh

Og vet du hvorfor? Fordi dere henger dere opp i målene, og jeg har aldri tatt med meg noe meterbånd noen gang! *s* - så jeg veit ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vet du hvorfor? Fordi dere henger dere opp i målene, og jeg har aldri tatt med meg noe meterbånd noen gang! *s* - så jeg veit ikke!

METERMÅL? UPS! Da er jeg vel ikke blant de aller BESTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svarer de alle. Damene har en klar formening, men vil ikke gi uttrykk for den.

mvh

Blir ingen god snekker fordi om man har en knakandes god drill... Jeg kan klare mye jeg - med min Leathermanstool *s*

Det er ikke sikkert at vi damene har så mye formening om sånt Jacob. Det kan simpelthen hende vi er mer opptatt av brukergrensesnitt enn av tekniske spesifikasjoner..... Ellers kan jeg huske fra 80-åra at vi tok mange store datakontrakter på responstid... noe å tenke på? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

METERMÅL? UPS! Da er jeg vel ikke blant de aller BESTE.

*lol* - vakke meninga å gjøre deg forlegen, eller en annen såååå høy på pæra, for den saks skyld! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en anstedig størrelse da flisa? Det er jeg opptatt av!

:-)mvh

Hvis vi sier hva VI synes er en anstedig størrelse så får du/dere bare prestasjonsangst.

Da er det bedre å si at det ikke spiller noen rolle ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* - vakke meninga å gjøre deg forlegen, eller en annen såååå høy på pæra, for den saks skyld! hehehe

Er 15 cm ok, eller bør den være større, for din del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vet du hvorfor? Fordi dere henger dere opp i målene, og jeg har aldri tatt med meg noe meterbånd noen gang! *s* - så jeg veit ikke!

:-)Men kjære vene - det er da bare en måte å ha en formening om størrelse på. Det er i forhold til mål. Er den lang assosierer en størrelsen med flere cm enn en kort en. Begrepet 'størrelse' bli meningsløst om en ikke kan knytte det til et eller annet mål. Sånn er det. Ut med det nå?!

P.S det var du som sa at størrelsen var viktig - ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen god snekker fordi om man har en knakandes god drill... Jeg kan klare mye jeg - med min Leathermanstool *s*

Det er ikke sikkert at vi damene har så mye formening om sånt Jacob. Det kan simpelthen hende vi er mer opptatt av brukergrensesnitt enn av tekniske spesifikasjoner..... Ellers kan jeg huske fra 80-åra at vi tok mange store datakontrakter på responstid... noe å tenke på? *s*

*lol* ...ja du er nok inne på en del viktige momenter der, men uansett: en kommer ikke langt med en commondore 64 i disse dager.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)Men kjære vene - det er da bare en måte å ha en formening om størrelse på. Det er i forhold til mål. Er den lang assosierer en størrelsen med flere cm enn en kort en. Begrepet 'størrelse' bli meningsløst om en ikke kan knytte det til et eller annet mål. Sånn er det. Ut med det nå?!

P.S det var du som sa at størrelsen var viktig - ikke jeg.

nei, jeg sier ikkeno, jeg bare sier det er viktig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi sier hva VI synes er en anstedig størrelse så får du/dere bare prestasjonsangst.

Da er det bedre å si at det ikke spiller noen rolle ;-))

Hva de andre får, det driter jeg i. Jeg får ikke prestasjonsangst.

Gutta kan snu på flisa de også vet du- de kan si hva de liker:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...