Gå til innhold

Störrelsen


Gråbein62

Anbefalte innlegg

*lol* - vakke meninga å gjøre deg forlegen, eller en annen såååå høy på pæra, for den saks skyld! hehehe

Vær høfflig å svar Meter nå! *lol*

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva de andre får, det driter jeg i. Jeg får ikke prestasjonsangst.

Gutta kan snu på flisa de også vet du- de kan si hva de liker:-)

mvh

ÅNEI! *ber på mine knær* ikke si hva dere foretrekker da - ikke i METER vaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en anstedig størrelse da flisa? Det er jeg opptatt av!

:-)mvh

Det kommer vel ann på dama og det da, størrelsen mener jeg.

Jo mer de krever, jo mer står porten vid. See......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ann på dama og det da, størrelsen mener jeg.

Jo mer de krever, jo mer står porten vid. See......

enig!

Tighthetskoeffisienten gjennspeiler kravet til dimmensjoneringen på kølla.

Men 7-8 cm med manndom er vel ikke akkurat opphissende.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ann på dama og det da, størrelsen mener jeg.

Jo mer de krever, jo mer står porten vid. See......

Jeg er blant de som mener at mannen bak er viktigere enn dimensjonen på kølla. Likevel kan jeg sette pris på den ekstra stimuleringa en stor redskap gir, man behøver ikke å være vid og slaskete av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blant de som mener at mannen bak er viktigere enn dimensjonen på kølla. Likevel kan jeg sette pris på den ekstra stimuleringa en stor redskap gir, man behøver ikke å være vid og slaskete av den grunn.

Nei, det er sant.

Men er man overmåte vid og slaskete, så er det vel lite trolig at en finner en pinglete redskap stimulerende.?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant.

Men er man overmåte vid og slaskete, så er det vel lite trolig at en finner en pinglete redskap stimulerende.?

mvh

Du har sikkert rett, jeg kan (heldigvis) ikke uttale meg om det. Kvinner er så heldige at vi kan øve oss opp med knipeøvelser.

Syns i grunnen størrelsesdebatten er overdrevet, noen liker små, noen liker store, og de aller fleste ser mer på mannen bak saken, det finnes noen for de fleste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi sier hva VI synes er en anstedig størrelse så får du/dere bare prestasjonsangst.

Da er det bedre å si at det ikke spiller noen rolle ;-))

Er ikke det vica verca? At hvis det eneste vi gutter tenner på er trang fitte og store pupper, så skaper ikke det "prestasjonsangst"?

Tåpelig å si at det ligger et ønske om større redskap i bakgrunnen hele tiden, men at dette forties pga faren for at noen kan slite med dårlig selvtillit.

Hvorfor ikke stå frem og si at "Ja, for f..., alt under 20 cm er for lite!!!!" Og så får du bare ta det som er innenfor denne rammebetingelsen! Hvorfor gå på akkord med sine egne behov, i redsel for å såre noen du allikevel ikke trenger å ha noe forhold til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det vica verca? At hvis det eneste vi gutter tenner på er trang fitte og store pupper, så skaper ikke det "prestasjonsangst"?

Tåpelig å si at det ligger et ønske om større redskap i bakgrunnen hele tiden, men at dette forties pga faren for at noen kan slite med dårlig selvtillit.

Hvorfor ikke stå frem og si at "Ja, for f..., alt under 20 cm er for lite!!!!" Og så får du bare ta det som er innenfor denne rammebetingelsen! Hvorfor gå på akkord med sine egne behov, i redsel for å såre noen du allikevel ikke trenger å ha noe forhold til?

Ok da ;-)

"Ja, for f..., alt under 20 cm er for lite!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fant et nytt og spennende tema da *LOL*

Det innlegget var ikke ment som et tema,egentlig.

-Bare for å vise en måte å måle på, uten bruk av

målebånd. (Og samtidig få en sammenligning.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget var ikke ment som et tema,egentlig.

-Bare for å vise en måte å måle på, uten bruk av

målebånd. (Og samtidig få en sammenligning.)

Ser ut som folk har misforstått litt da *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnilleGutten

High average. kjekk å vite:o)

Artig sak

Jeg forestiller meg at de fleste kvinner ser på viktigheten av mannens penisstørrelse omtremt som de fleste menn (iallfall jeg ;) ser på størrelsen på brystene hos kvinnen: Det viktigste er at du HAR bryster, ikke hvor store de er (jfr. at du faktisk har en penis som er stor nok til å kunne brukes - noe de aller fleste vel er...).

U C?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg forestiller meg at de fleste kvinner ser på viktigheten av mannens penisstørrelse omtremt som de fleste menn (iallfall jeg ;) ser på størrelsen på brystene hos kvinnen: Det viktigste er at du HAR bryster, ikke hvor store de er (jfr. at du faktisk har en penis som er stor nok til å kunne brukes - noe de aller fleste vel er...).

U C?

Dette med store bryster er lett å forstå. Ubevisst ligger det i store bryster tanker om at hun skal kunne amme sine barn, bli en bra mor som gir avkommet gode levemuligheter.

Mangel på bryster er kjedelige greier fordi det gir inntrykk av at hun ikke kan bli noen god mor til ens barn.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg forestiller meg at de fleste kvinner ser på viktigheten av mannens penisstørrelse omtremt som de fleste menn (iallfall jeg ;) ser på størrelsen på brystene hos kvinnen: Det viktigste er at du HAR bryster, ikke hvor store de er (jfr. at du faktisk har en penis som er stor nok til å kunne brukes - noe de aller fleste vel er...).

U C?

Dette med store bryster er lett å forstå. Ubevisst ligger det i store bryster tanker om at hun skal kunne amme sine barn, bli en bra mor som gir avkommet gode levemuligheter.

Mangel på bryster er kjedelige greier fordi det gir inntrykk av at hun ikke kan bli noen god mor til ens barn.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...