Gå til innhold

#Innvandring er en berikelse for Norge#

Anbefalte innlegg

"Var det i den tråden du beskrev din beundring for Pol-Pot og hans metoder?"

Det der er projisering, komplett usant i likhet med det meste annet du skriver.

"Du erklærer deg selv sympatisør av anarkisme....

Det nytter ikke å nekte for at du skrev det.... Du kommer i tilfelle ikke til å overbevise."

"*rister på hodet*"

Nok et eksempel på selektiv hukommelse og løgn. Spesiellt projiseringer er ikke ukjent fra deg, Sør. Ellers så synes jeg veldig synd på deg som har slik forvrengt virkelighetsoppfatning. Det er forøvrig en tendens til at du her på Forum (kanskje ellers også ?) tillegger folk meninger de åpenbart ikke har.

Om det er fordi du ikke skjønner bedre eller om det er for å provosere, vet ikke jeg. Men resultatet er at det setter deg selv i et veldig underlig lys. Du burde få deg psykologhjelp for å komme deg ut av det. Og det er faktisk godt ment.

Dine løgnaktige påstander om min "anarkisme" har nok forekommet i samme tråd som du skrev om din beundring for Pol Pot og hans metoder....

:-)

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• Lottemor1365380387

15

• Ulv I Faarikaal

11

• punkyB

8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...