Sør Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 "Var det i den tråden du beskrev din beundring for Pol-Pot og hans metoder?" Det der er projisering, komplett usant i likhet med det meste annet du skriver. "Du erklærer deg selv sympatisør av anarkisme.... Det nytter ikke å nekte for at du skrev det.... Du kommer i tilfelle ikke til å overbevise." "*rister på hodet*" Nok et eksempel på selektiv hukommelse og løgn. Spesiellt projiseringer er ikke ukjent fra deg, Sør. Ellers så synes jeg veldig synd på deg som har slik forvrengt virkelighetsoppfatning. Det er forøvrig en tendens til at du her på Forum (kanskje ellers også ?) tillegger folk meninger de åpenbart ikke har. Om det er fordi du ikke skjønner bedre eller om det er for å provosere, vet ikke jeg. Men resultatet er at det setter deg selv i et veldig underlig lys. Du burde få deg psykologhjelp for å komme deg ut av det. Og det er faktisk godt ment. Dine løgnaktige påstander om min "anarkisme" har nok forekommet i samme tråd som du skrev om din beundring for Pol Pot og hans metoder.... :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76730-innvandring-er-en-berikelse-for-norge/page/6/#findComment-396582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.