Gå til innhold

Har du denne CD'en??

Anbefalte innlegg

HKH Mette Marit
Skrevet

Hehe, et litt unormalt spørsmål kanskje, men er det noen her som har Absolute Music 9 CD'en??

Jeg skal brenne en CD til en venn, og noen av "våre" senger er nr. 2 og nr 7 på den CD'en, men jeg husker ikke hva de heter eller noe.....

Noen som kan hjelpe??

:-)

Skrevet

Sang nummer to er Pet Shop Boys - Go West og sang nummer 7 er Haddaway - Life

mvh,

Skrevet

Hvilke sanger er på CD'en? Det går litt i surr med tallene, men om du nevner noen sanger på den kan jeg evt lete etter den.

HKH Mette Marit
Skrevet

mvh,

Tuuuusen takk!! :-)

HKH Mette Marit
Skrevet

mvh,

Hmm.... hukommelsen min ver visst ikke helt til å stole på. Nr.2 var riktig, men nr.7 var visst feil. Vet du hvilken sang/tittelen på en som går noe i denne duren: "Heyeyey, I said HEY, And a what's going on? Heyeyey....

Hadde vært kjempedigg om du visste det.....

*Takkeklem* :-)

Skrevet

Hmm.... hukommelsen min ver visst ikke helt til å stole på. Nr.2 var riktig, men nr.7 var visst feil. Vet du hvilken sang/tittelen på en som går noe i denne duren: "Heyeyey, I said HEY, And a what's going on? Heyeyey....

Hadde vært kjempedigg om du visste det.....

*Takkeklem* :-)

Det vet jeg! Sangen heter "What's up" og gruppen "4 Non Blondes".

Fin sang, forresten!

HKH Mette Marit
Skrevet

Det vet jeg! Sangen heter "What's up" og gruppen "4 Non Blondes".

Fin sang, forresten!

YEEEEE!!!!

Tuuuusen takk!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...