Miromurr Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har et e-post program som bare leser ren tekst. Html kommer som vedlegg. Dette er særlig aktuelt fra f.eks hotmail og yahoo. Jeg kjenner ikke disse programmene, så jeg spør dere: kan man stille dem inn slik at de sender i ren tekst også? 0 Siter
citoyen Skrevet 14. oktober 2002 Skrevet 14. oktober 2002 Nei, såvidt jeg vet er det ikke mulig å få noen av disse til å sende ren tekst. Jeg har sett på innstillingene til begge, og ikke funnet noe valg for det. Jeg er enig med deg, å sende mail i HTML-format er en uting. Ikke alle mailprogrammer støtter det, og mail i html-format åpner for virus og andre sikkerhetsproblemer. Dessuten er mail i HTML-format større enn mailer i ren tekst, slik at de tar større plass i innboksen (et problem for de mange som har begrenset serverplass) og tar lenger tid å laste ned. Det utgjør som regel ikke enorme tall per melding, men legger man sammen all eposten man gjerne får så blir det en del til sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.