Gå til innhold

Kvinner har mye rart i vesken!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carisma1365380365

8

• Cmoo

2

• rufsetufsa

2

• silo

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Lommebok, mobiltelefon, paraply, sammenleggbar hårbørste med speil, lypsyl, notatbok, penn, papirlommetørklær, nøkler, paracet, diverse viktige personlige papirer, tyggegummi, TicTac, våtservietter, neglefil, tampong, og det var det jeg kom på i farta.

Lommebok, mobiltelefon, paraply, sammenleggbar hårbørste med speil, lypsyl, notatbok, penn, papirlommetørklær, nøkler, paracet, diverse viktige personlige papirer, tyggegummi, TicTac, våtservietter, neglefil, tampong, og det var det jeg kom på i farta.

I tillegg til lommebok har jeg alltid bilnøkler, truseinnlegg, plaster (redd for gnagsår går jeg utfra), papirlommetørklær, en sminkepung med diverse, hårbørste, tyggegummi og diverse papirer som jeg kaster med jevne mellomrom.

Jeg har det basiske:

- lommebok

- nøkler

- mobil

- kondomer

- adressebok

- røyk

- en lykkeamulett fra kjæresten

- truse

- tannkost

Den kan brukes i alle situasjoner jeg kommer borti. Hele mitt liv rommer i den!!

Det basiske? Truse, tannbørste og kondomer?

Det har hvertfall ikke jeg og mine venninner i veskene våre...

*s*

Annonse

Jeg har vanligvis minimalt i vesken min, men idag er unntaket, så da får jeg bare ramse opp etterhvert som det raser ut:

1 pose med 2 boller,bilder jeg hentet idag, filofax, briller, lommebok, vanter, Henning Mankell-bok, "Henne", "Hold it", Eight hour cream, mascara, lighter, 2 sett nøkler og piratlakris.

Jeg har vanligvis minimalt i vesken min, men idag er unntaket, så da får jeg bare ramse opp etterhvert som det raser ut:

1 pose med 2 boller,bilder jeg hentet idag, filofax, briller, lommebok, vanter, Henning Mankell-bok, "Henne", "Hold it", Eight hour cream, mascara, lighter, 2 sett nøkler og piratlakris.

Mmmmm, slenger du over en Piratos?

Veske? Har alt i lommene eller sekken jeg bruker til og fra jobb jeg. Nei, fasongen på jakka er ikke pen etter en tid...

*gliser*

Sånn gjør jeg det også....

Har mobilen i ene bukselomma, og ArtDeco nr. 55 i andre...

Innimellom har jeg veske, og den er så svart og så dyp at ikke filla om det går an å finne igjen noe som helst!

(når den en sjelden gang tømmes er det nærmest eventyrstund: gamle tyggiser, dent som sitter fast i fôret, hårstrikker, huskelapper, lebestifter uten topp osv.)

Jada - kjerringproblem dette!

Minidiscspiller, mobil, to nøkkelhanker, lommebok, 2 bankkort, et nøkkelkort, en hengelår, en mascara, en lypsyl, vitamintabletter, en regning, vanter, et bind, microtruseinnlegg, en flexosaurustannbørste, hårspray, klokke og tyggis... Og den veska er 25 * 25 cm...

Carisma1365380365

Du var nok litt av det, ja, men du vet jeg liker det slik ;)

Mm-hm. Da kan jeg bare kjøre på da??

Fra nå av blir mitt motto:

Frekk, ekklere, utfinere...

Æh, ikke helt bra norsk her, men det duger ;o)

Eller vil du ha kozejenta di tilbake??

Mm-hm. Da kan jeg bare kjøre på da??

Fra nå av blir mitt motto:

Frekk, ekklere, utfinere...

Æh, ikke helt bra norsk her, men det duger ;o)

Eller vil du ha kozejenta di tilbake??

Du kan bare kjøre på!

Jeg vil ha begge deler, jeg liker litt variasjon vet du ;)

Men så er jeg litt kosete av meg når jeg ikke er frekk, ekkel & ufin ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...