Gå til innhold

www.lommelegen.no mye bedreog seriøs sie :O))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Wannabe leger ? Ikke si det, jeg helbreda en her om dagen jeg. Sykdommen kalles stein i skoen. Han gikk helt fint etterpå han, sa'n. Han bare tok av seg og rista skoen. En annen led av kvalme, men klarte ikke å kaste opp, jeg bare sa han skulle stikke en finger i ræva og en i halsen, hvis ikke det hjalp skule han bare bytte om, og det hjalp.

Annonse

Wannabe leger ? Ikke si det, jeg helbreda en her om dagen jeg. Sykdommen kalles stein i skoen. Han gikk helt fint etterpå han, sa'n. Han bare tok av seg og rista skoen. En annen led av kvalme, men klarte ikke å kaste opp, jeg bare sa han skulle stikke en finger i ræva og en i halsen, hvis ikke det hjalp skule han bare bytte om, og det hjalp.

Åh, det var vi som var legene her, ja...

Da kan jeg nok trygt si at jeg ikke har gjort noen friske, snarere tvert imot, så det kan sikkert være forsvarlig å flytte seg over til Lommelegen...

Ulv I Faarikaal

Åh, det var vi som var legene her, ja...

Da kan jeg nok trygt si at jeg ikke har gjort noen friske, snarere tvert imot, så det kan sikkert være forsvarlig å flytte seg over til Lommelegen...

Best jo før jo heller, her risikerer man å bli påvirket.

Spørsmålet er om jeg trekker gjennomsnittet opp eller ned, trekker jeg det ned, bør jeg stikke, trekker jeg det opp, bør jeg bli. Hva syns du ?

Det viktige spørsmålet er om du, som du selv sa, blir påvirket.

Dersom du ikke har det bra med deg selv etter de gode/mindre gode råd som blir gitt her, bør du stikke halen mellom bena.

Er du mann eller mus? :-)

Ulv I Faarikaal

Det viktige spørsmålet er om du, som du selv sa, blir påvirket.

Dersom du ikke har det bra med deg selv etter de gode/mindre gode råd som blir gitt her, bør du stikke halen mellom bena.

Er du mann eller mus? :-)

Jeg er da en mann og ingen pudding !! Jeg er med på alt.

Nei vent ! Ikke klesvask og mord... Åsså bleieskift dah.

Annonse

Spørs på definisjonen: virus, bakterier, maur, kakkerlakker, mus, kaniner, menneske, hest, elefant eller blåhval.

Ok. Noen maur skal jeg nok klare å tråkke på.

Kan ta noen edderkopper med støvsuger, veps med hårspray og fluer med avisen, hvis det kvalifiserer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...