Gå til innhold

Hvor spise sushi i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikkje hør på dei andre, dei har ikkje peiling. man går på fuji, som ligger på skillebekk. man kan enten spise i sushibaren i 1. etg, eller i restauranten i kjelleren. byens beste japanske totalt sett (altså inkl. mat, atmosfære etc.).

ellers er det bra mat på sushi nam kang i torggata, og noget billigere. ei japansk veninne av meg meinte at sushikokken på fuji hadde forflytta seg til sushi nam kang, så det kan jo hende det er der det er aller best, men eg for min del stemmer for totalopplevelsen på fuji.

east-restaurantene er ikkje så verst, men det blir no liksom fast food-varianten, da. nippon art er trangt, ukoselig og dårlig service.

yes. kos deg :)

ikkje hør på dei andre, dei har ikkje peiling. man går på fuji, som ligger på skillebekk. man kan enten spise i sushibaren i 1. etg, eller i restauranten i kjelleren. byens beste japanske totalt sett (altså inkl. mat, atmosfære etc.).

ellers er det bra mat på sushi nam kang i torggata, og noget billigere. ei japansk veninne av meg meinte at sushikokken på fuji hadde forflytta seg til sushi nam kang, så det kan jo hende det er der det er aller best, men eg for min del stemmer for totalopplevelsen på fuji.

east-restaurantene er ikkje så verst, men det blir no liksom fast food-varianten, da. nippon art er trangt, ukoselig og dårlig service.

yes. kos deg :)

Fuji er best!

Sier jeg som ikke en gang liker sushi noe særlig...:-)

Men de har også en veeeldig god kylling der!!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...