Gå til innhold

Sanger i selskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har linker til nettsteder hvor man kan finne sanger som i selskaper ønsker velkommen, takker for maten, til kaffen etc.?

Skrevet

Den her er bra:

Jeeeeeg fikk av min pappe en barbra, i går på gebursdagen miiiiiiin, hun vakk`e mye fin, men jeg pulte ha`for det, jaaa aaaa, det gjoooorde, jeeg....

Det spruta sæd fra tissen min, det sa: shhh shhh shhh shhh shhh shhh shhhhhhhhhh (lag sprutelyder).... og nå har jeg en kjempeståååååååå, som jeg vet at du skal fåååååååå.....

Dette er alltid en slager, og melodien er "jeg fikk av min pappa..."

Skrevet

Den her er bra:

Jeeeeeg fikk av min pappe en barbra, i går på gebursdagen miiiiiiin, hun vakk`e mye fin, men jeg pulte ha`for det, jaaa aaaa, det gjoooorde, jeeg....

Det spruta sæd fra tissen min, det sa: shhh shhh shhh shhh shhh shhh shhhhhhhhhh (lag sprutelyder).... og nå har jeg en kjempeståååååååå, som jeg vet at du skal fåååååååå.....

Dette er alltid en slager, og melodien er "jeg fikk av min pappa..."

Den derre måtte du ha komponert sjøl??

Vart det no på deg i helga,siden du har slik synge glede?;)

Skrevet

Jeg sendte deg en mail med endel sanger nettopp :) Håper den kom fram og at den kan være til hjelp :)

Skrevet

Den derre måtte du ha komponert sjøl??

Vart det no på deg i helga,siden du har slik synge glede?;)

Blei selvsagt noe på meg i helgen, men den sangen er en gammel slager, og komponistene er vel en del kompiser over alt for mange øl :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...