Gå til innhold

Hva tror dere på da, hvis ikke dere tror på Gud?

Anbefalte innlegg

Disagree :-)

Forresten, syns du ikke DDE har steget betraktelig i anseelse etter at Bjarne har begynt å rekonstruert gamle salmer?! Litt av en åpenbaring det ja! ;-)

DDE suger så til de grader at jeg verken vet, eller vil vite, hvem denne Bjarne er :)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tornerose

11

• leenie

6

• SierDuDet

4

• conan

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror ikke på noen "høyere makter" eller noe sånt.

Jeg tror heller ikke at mennesker er "de høyeste vesnene", vi er riktignok kanskje de mest intelligente her på planeten men vi er ikke "høyere" enn resten.

Jeg forsøker å være så snill som jeg kan, og å ikke skade andre. Jeg trenger ikke noen religion til å fortelle meg at jeg må leve slik.

Jeg er fornøyd hvis jeg kan dø sånn passe lykkelig, og etter at jeg har gjort det jeg kan for barna mine, familien min, vennene mine og resten av verden (i den rekkefølgen). Jeg trenger ikke å tro på noe evig liv for å være fornøyd.

Hvis det nå mot formodning skulle finnes en skaper, så har han en dårlig sans for humor.

Hei Khine.

Jeg tror på meg selv og at jeg handler rett i fohold til meg selv, mine medskapninger og naturen. I et økosystem er den minste bakterie viktig derfor tror jeg ikke at mennesker er de "høyeste" vesenene.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...