Gå til innhold

Ut og spise i Oslo. Gode forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vet ikke helt

hva du mener med eksotisk mat. Bambus i Kirkeveien (tror det er en blanding av forskjellige asiatisk mat)

Dinner i Stortingsgaten (beste kinesiske i byen)

Al Amir på Egertorget (libanesisk)

Vi lurte litt på indisk... Men Dinner er jo et hett tips! Takk skal du ha! :o)

Vi lurte litt på indisk... Men Dinner er jo et hett tips! Takk skal du ha! :o)

Hvis du vil ha indisk anbefaler jeg Mother India på Pilestredet, utrolig god mat. På en bra andre plass kommer Agra på Aker Brygge. Det er litt bedre plass mellom bordene der, men maten og servicen er bedre på Mother India.

Gjest Pricilla

Dinner er veldig bra! (Kinesisk i Stortingsgata). De har ikek "vanlige" kina-retter der, men masse spennende med scampi, hummer osv. Hver rett koster ca. 200,- da så billig er det jo ikke for kina-mat egentlig.. men kjempekoselig sted og betjening.

Ellers så kan dere jo spise gresk.. I sidegata til torgata ligger den en gresk resutaurant, der får man indrefilet servert på greskt vis til 160,- kr. kjempegodt! koselig atmosfære er det og.

Ellers så er jo mama rosa ganske populær.. Vet ikke om du får eksotisk mat der men. Det finnes i hvert fall noe til en hver der.

Agra på Aker Brygge! :) Prima indisk. Ellers er Dinner veldig bra - men for all del - bestill bord først! Ellers er det vanskelig.

Bangkok Thai på Grønland er også verd et besøk.

Agra har jeg ikke vært på. Forstår de hva jeg mener når jeg IKKE vil ha maten for sterk? ;o) Og hvordan er det der prismessig?

Hvis du vil ha indisk anbefaler jeg Mother India på Pilestredet, utrolig god mat. På en bra andre plass kommer Agra på Aker Brygge. Det er litt bedre plass mellom bordene der, men maten og servicen er bedre på Mother India.

Hvor langt opp i Pilestredet da? Aker Brygge er liksom litt mer sentralt i forhold til hvor vi er. :o)

Dinner er veldig bra! (Kinesisk i Stortingsgata). De har ikek "vanlige" kina-retter der, men masse spennende med scampi, hummer osv. Hver rett koster ca. 200,- da så billig er det jo ikke for kina-mat egentlig.. men kjempekoselig sted og betjening.

Ellers så kan dere jo spise gresk.. I sidegata til torgata ligger den en gresk resutaurant, der får man indrefilet servert på greskt vis til 160,- kr. kjempegodt! koselig atmosfære er det og.

Ellers så er jo mama rosa ganske populær.. Vet ikke om du får eksotisk mat der men. Det finnes i hvert fall noe til en hver der.

psst. mama rosa er for tiden uten skjenkebevilgning tror jeg så hvis du ikke jobber i avholdsbevegelsen eller noe sånt hadde jeg ikke villet dratt dit

Annonse

psst. mama rosa er for tiden uten skjenkebevilgning tror jeg så hvis du ikke jobber i avholdsbevegelsen eller noe sånt hadde jeg ikke villet dratt dit

Hehe! Jeg veit. Og jeg jobber ikke i avholdsbevelgelsen. Selv om de er for rettferdig te. ;o)

Agra har jeg ikke vært på. Forstår de hva jeg mener når jeg IKKE vil ha maten for sterk? ;o) Og hvordan er det der prismessig?

Det er ikke av de dyreste rastaurantene, heldigvis - da hadde jeg aldri hatt råd til å gå dit. ;) Husker ikke priseksempler, dessverre.

Og du får akkurat så sterk mat som du ber om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...