Gå til innhold

Han kommer i munnen din: er akten odelagt?


Gjest Twe

Anbefalte innlegg

Saa folkens, hvordan gjor dere det der ute? Du suger typen din/dama suger deg og han kommer. Hver gang jeg suger typen min gir jeg meg alltid for han kommer rett og slett fordi jeg ikke vil at akten skal bli odelagt. OK, sikkert tennende aa komme i munnen min, men hva gjor man saa? Jeg forventer ikke at han skal kline/kysse meg etterpaa, da jeg kan forstaa at han synes det er litt motbydelig(for selv om jeg har svelget det, 'henger det jo igjen'). Men hvis jeg da skal gaa aa skylle munnen/pusse tennene el....vel, etter et avbrudd for aa gaa paa badet er jo ikke jo ikke stemninga helt den samme.

Takker for raad, vil nodig gaa aa tro at det ikke finnes losning for dette, og dessuten har jeg lyst til aa gi typen min den pirrende opplevelsen (som han selv mener det kommer til aa bli) i aa komme mens jeg suger han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Sug han helt på slutten til det går for han! Da er dere jo ferdige allikevel. Ha et glass vann ved siden av senga og drikk litt etterpå...

Suger du han før dere begynner er det bare å slutte før han spruter og så blir du oxo med på moroa! La oss si det går for deg først - så suger du han etterpå til det går for han. Drikker litt vann, og så ligger dere og koser litt (tar en røyk, som jeg og typen : ) Må ikke nødvendigvis kline, kan jo bare kysse litt og ta på hverandre - like koselig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dodøra

Gør han i munnen din, er det jo bare å vente litt, så kan han smette inn i musa etterpå. Kan jo massere hverandre og greier imens dere venter på junior.

Eller suge ham opp igjen etter han gikk, og så putte den i musa. HAN kan jo også suge/slikke deg til orgasme etter han gikk i munnen din (likt for dere begge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du behøver ikke skylle munnen etter at vennens sæd er kommer dit. Sæden er ufarlig. Jeg tror nok mange jenter/kvinner suger mannen, ikke fordi de syns det er spesielt behagelig, men for å stå til tjeneste, fordi de vet at han liker godt å bli stelt på denne måten. Dessuten kommer det her inn en over- og underlegenhetsposisjon. Han føler seg somden overlegne, hun er den tjenende i en underlegen posisjon. Menn liker å ha det på den måten.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke skylle munnen etter at vennens sæd er kommer dit. Sæden er ufarlig. Jeg tror nok mange jenter/kvinner suger mannen, ikke fordi de syns det er spesielt behagelig, men for å stå til tjeneste, fordi de vet at han liker godt å bli stelt på denne måten. Dessuten kommer det her inn en over- og underlegenhetsposisjon. Han føler seg somden overlegne, hun er den tjenende i en underlegen posisjon. Menn liker å ha det på den måten.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Uups - jeg som alltid har følt meg som den overlegne når jeg suger - da har jo jeg all kontroll :-)

Er det lissom feil det, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uups - jeg som alltid har følt meg som den overlegne når jeg suger - da har jo jeg all kontroll :-)

Er det lissom feil det, da ;-)

Spørs hvordan sugingen utføres. Om du blir trekt opp og ned på staken, er du underlegen, om du lar ham ligge ned og du styrer alt, er du overlegen. En god blanding liger jeg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjønner ikke helt problemet jeg...

Hvorfor skulle han synes det var ekkelt?

Det er jo egentlig ikke noe igjen etter du har svelget, og det lille som er der....er det så farlig!?

Liker ikke du å kline med ha etter han har sugd deg heller?

Er som regel mer "smak" av det...

-En som kliner med elskeren sin uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille ville

Vi gjør mye -og da mener jeg mye- spennende i senga, men akkurat å la ham komme i munnen min gjør jeg bare ikke! Jeg vet at han har veldig lyst, og skulle ønske jeg ville også, men jeg får brekningsfølelser bare av tanken!! Så jeg passer på å gi meg med suginga FØR han kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør mye -og da mener jeg mye- spennende i senga, men akkurat å la ham komme i munnen min gjør jeg bare ikke! Jeg vet at han har veldig lyst, og skulle ønske jeg ville også, men jeg får brekningsfølelser bare av tanken!! Så jeg passer på å gi meg med suginga FØR han kommer!

samme her... han har gått i munnen min en gang, og det var fordi jeg sugde han i bilen... Da blei jeg kvalm, og klarte faktisk ikke å svelge det... klarte bare ikke... åpna døra og spytta ut... drakk mye cola etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her... han har gått i munnen min en gang, og det var fordi jeg sugde han i bilen... Da blei jeg kvalm, og klarte faktisk ikke å svelge det... klarte bare ikke... åpna døra og spytta ut... drakk mye cola etterpå :)

Hehe,helt enige med dere der,har prøvd en gang,fikk brekninger og kasta nesten opp på ham. Så han ville igrunnen ikke prøve flere ganger han heller,var liksom litt nedtur at jeg satt der med store brekninger når det skulle være som best*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil avbryte suginga før han kommer, får du heller passe på at du bare såvidt har kjeppen innenfor leppene og bare lar det skli ut så fort sæden kommer innafor.

Kroppsvarmt slim, er ikke min favorittdrikke, så jeg gjør det oftest på denne måten.

Har ikke fått noen negative reaksjoner på det!

Det handler om å gjøre det med litt stil uten harking, brekninger og sutring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil avbryte suginga før han kommer, får du heller passe på at du bare såvidt har kjeppen innenfor leppene og bare lar det skli ut så fort sæden kommer innafor.

Kroppsvarmt slim, er ikke min favorittdrikke, så jeg gjør det oftest på denne måten.

Har ikke fått noen negative reaksjoner på det!

Det handler om å gjøre det med litt stil uten harking, brekninger og sutring!

Kvinnfolk som ikke klarer å svelge unna uten harking, brekninger og sutring er skikkelige pyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk som ikke klarer å svelge unna uten harking, brekninger og sutring er skikkelige pyser.

Nettopp!

Jeg prøver å se for meg min egen reaksjon hvis mannebeinet hadde spy-tendenser etter en liten kattevask på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir da ikke ødelagt om han kommer i munnen din. Det vil si, det er jo du som bestemmer.

Selv synes jeg det er utrolig opphissende når jeg merker at det er rett før "han" kommer. Det tenner meg noe utrolig, og jeg vet da at han setter pris på det jeg gjør. Da er det som om jeg ikke klarer å stoppe.

Vil jeg ikke ha det rett i munnen, så lar jeg det gå utenfor. Da er det jo ikke noe som hindrer en fra å fortsette om "han" ikke vil smake på seg selv via mine kyss. :oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Kvinnfolk som ikke klarer å svelge unna uten harking, brekninger og sutring er skikkelige pyser.

Jeg skjønner ikke hvorfor mannfolk på liv og død skal sprute sæden inn i kvinnfolkas munn ? Hva er poenget, bortsett fra at det oppleved deiligere å få stelt med penisen ved hjelp av tungen og munnens muskulatur.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Kvinnfolk som ikke klarer å svelge unna uten harking, brekninger og sutring er skikkelige pyser.

Jeg skjønner ikke hvorfor mannfolk på liv og død skal sprute sæden inn i kvinnfolkas munn ? Hva er poenget, bortsett fra at det oppleved deiligere å få stelt med penisen ved hjelp av tungen og munnens muskulatur.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

Jeg prøver å se for meg min egen reaksjon hvis mannebeinet hadde spy-tendenser etter en liten kattevask på meg!

Takk for den dere!Hvis dere ikke er klar over det så er ikke brekninger noe en alltid kan kontrollere!Og det er ikke snakk om jeg ikke klarer å suge ham,det er snakk om at jeg ikke vil at han kommer i munnen min!Og det er faktisk en viss forskjell på menn og kvinner der,hadde ikke sagt noe på at han ikke ville ha noe sprutet langt inn på drøvelen,men det skjer ikke når han slikker meg,men kansje det er meg som er rar da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sutteguri

Overhodet ikke ødelagt!! Jeg lar kjæresten komme i munnen og svelger. Han nyter det og kyssing er overhodet ikke noe problem etterpå - det er jo bare kroppsvæske, hans egen. Jeg elsker ham så høyt at jeg kunne spis'n opp likevel *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke ødelagt!! Jeg lar kjæresten komme i munnen og svelger. Han nyter det og kyssing er overhodet ikke noe problem etterpå - det er jo bare kroppsvæske, hans egen. Jeg elsker ham så høyt at jeg kunne spis'n opp likevel *S*

Er enig med sutteguri... jeg har opplevd at kjæresten har gjort det, og kyssing etterpå er ikke noe problem... som du sier, det er bare kroppsvæske... gutter som har trøbbel med det må være homofobiske... bare kyss i vei, og vit at det du gjør er noe av det MEST UFATTELIG opphissende du kan gjøre med den gutt... BLIR GAL AV Å TENKE PÅ DET...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, kjæresten min er kanskje litt "stor", og munnen min er kanskje ikke den største, jeg får det bare ikke til!! Det går en stund, til jeg ikke klarer å puste, og hele greiene blir en prustende, slafsende, usexy symfoni, eller jeg får så vondt i kjevene av å gape at det gjør vondt å tygge maten dagen etter. Hvordan greier dere det? Det med sæd i munnen er ikke noe problem for meg, for jeg har rett og slett aldri klart å holde på så lenge at han har kommet. Synd, for jeg tror han ville like det. Noen tips, eller er det ikke mulig å gjøre noe med det, siden vi kanskje ikke er den beste anatomiske matchen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...