Gå til innhold

Han kommer i munnen din: er akten odelagt?


Gjest Twe

Anbefalte innlegg

Sug han helt på slutten til det går for han! Da er dere jo ferdige allikevel. Ha et glass vann ved siden av senga og drikk litt etterpå...

Suger du han før dere begynner er det bare å slutte før han spruter og så blir du oxo med på moroa! La oss si det går for deg først - så suger du han etterpå til det går for han. Drikker litt vann, og så ligger dere og koser litt (tar en røyk, som jeg og typen : ) Må ikke nødvendigvis kline, kan jo bare kysse litt og ta på hverandre - like koselig det.

jeg svelger alltid, synes ikke det er noe problem selv om det smaker lite godt. Har på forhånd et glass med brus stående og kan skylle munnen med en gang etterpå. da henger ingenting igjen og dere kan kysse uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, kjæresten min er kanskje litt "stor", og munnen min er kanskje ikke den største, jeg får det bare ikke til!! Det går en stund, til jeg ikke klarer å puste, og hele greiene blir en prustende, slafsende, usexy symfoni, eller jeg får så vondt i kjevene av å gape at det gjør vondt å tygge maten dagen etter. Hvordan greier dere det? Det med sæd i munnen er ikke noe problem for meg, for jeg har rett og slett aldri klart å holde på så lenge at han har kommet. Synd, for jeg tror han ville like det. Noen tips, eller er det ikke mulig å gjøre noe med det, siden vi kanskje ikke er den beste anatomiske matchen?

Er ikke om aa gjore aa 'stappe' hele greia inn i munnen. Hvis du bruker tunge og leppe foles det like godt. Ta tunga og 'jobb' deg rundt penishodet (er der de fleste nervene ligger) og bare la han fole leppe og tunge mot penis. Er ikke alltid jeg bruker aa ta hele penisen inn i munnen, men tro meg, det funker like godt uten. Vet om flere folk som har det problemet at kjaeresten er for 'stor', men saa langt har jeg ikke hort at det byr paa problemer.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...