Gå til innhold

er det for lite stygge mennesker på tv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo ikke rart, egentlig, at de er forholdsvis brukbart pene de som er på TV.

Man skal se på dem, ergo bør de være litt behagelige å se på.

Det er det samme som med radio, har man skikkelig kråkestemme og er ubehagelig å høre på, bør man ikke være på radio.

Synes jeg.

Vel,det blir kanskje under beltestedet å gå direkte på mennesker her. Men det skal da være sagt at NRK gjør da virkelig sitt for at dette ikke skal være like gjeldende.

Jeg sikter da spesielt til Knut Nesbø i TV sporten. Jeg torde simpelten ikke sekampen i går fordi jeg er livredd når han kommer. Han kan virkelig skremme fanden på flatmark.

Likeledes Anne Grosvold, værmelderne og rikslesba fra filmmagasinet som faktisk fikk lov å komme inn i TV2 etterhvert. For ikke å glemme det store ikonet fra fortiden, Gisle Gebiss, mannen som kunne holde et 2 timers foredrag med tennene sammenbitt, nemlig Einar Slyngstad.

Ikke misforstå, de er alle svært dyktige i sitt fag, men i det denne debatten oppsto kunne jeg ikke annet enn å tenke på at det finne unntak fra regelen. Det var vel nettop for at de var dyktige de kom i en slik jobb. Jeg tror vel neppe at Pål Bang Hansen i sin tid måtte ligge seg til topps i redaksjonen i filmmagasinet.

Det er jo ikke rart, egentlig, at de er forholdsvis brukbart pene de som er på TV.

Man skal se på dem, ergo bør de være litt behagelige å se på.

Det er det samme som med radio, har man skikkelig kråkestemme og er ubehagelig å høre på, bør man ikke være på radio.

Synes jeg.

ja, enig med deg:-)

Vel,det blir kanskje under beltestedet å gå direkte på mennesker her. Men det skal da være sagt at NRK gjør da virkelig sitt for at dette ikke skal være like gjeldende.

Jeg sikter da spesielt til Knut Nesbø i TV sporten. Jeg torde simpelten ikke sekampen i går fordi jeg er livredd når han kommer. Han kan virkelig skremme fanden på flatmark.

Likeledes Anne Grosvold, værmelderne og rikslesba fra filmmagasinet som faktisk fikk lov å komme inn i TV2 etterhvert. For ikke å glemme det store ikonet fra fortiden, Gisle Gebiss, mannen som kunne holde et 2 timers foredrag med tennene sammenbitt, nemlig Einar Slyngstad.

Ikke misforstå, de er alle svært dyktige i sitt fag, men i det denne debatten oppsto kunne jeg ikke annet enn å tenke på at det finne unntak fra regelen. Det var vel nettop for at de var dyktige de kom i en slik jobb. Jeg tror vel neppe at Pål Bang Hansen i sin tid måtte ligge seg til topps i redaksjonen i filmmagasinet.

Ja du har et poeng, men med unntak av Anne Grosvold og skrekk og gru:Moskva Marit, så gjelder dette vel kanskje helst menn? Altså at menn kan være så stygge de vil, mens for kvinner gjelder det helt andre krav...sånn er det jo overalt ellers i samfunnet, tror ikke at tv verdenen er mer liberal i så måte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...