Gå til innhold

Sex&singelliv spm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• tigertrollet

12

• punkyB

9

• Nemi

8

tigertrollet skrev (På 17.10.2002 den 22.13):

Du er lur du! Hadde alle bare skjønt det..:-)

Ja,ikke sant.

Faan,hvorfor blir det bestandig 'snat' når jeg skrive 'sant'? Noe er alvorlig galt med tastaturet mitt.

...eller skulle jeg bare ha køyet for å se om det blir bedre i morgen...

Ja,tror det.

rufsetufsa skrev (På 17.10.2002 den 22.17):

Dønn edru!

Litt synd, egentlig.

Kunne godt vært full nå.

Sammen med noen kjekke mannfolk med KORT hår!!! ;-)

Kjipt fyllekalas da;-p

Tenk deg å rive hardt i håret under ei herlig akt.Se svetteperlene glitre i det lange myke håret,mens han kaster maskulint og intenst på hodet.

Gleder meg til den dagen...!

*s*

Annonse

Nemi skrev (På 17.10.2002 den 22.20):

Kjipt fyllekalas da;-p

Tenk deg å rive hardt i håret under ei herlig akt.Se svetteperlene glitre i det lange myke håret,mens han kaster maskulint og intenst på hodet.

Gleder meg til den dagen...!

*s*

Og han ligger over deg med hår hengende alle veier, så det er umulig å finne frem for å få et lite kyss.

Nei takk! :-)

Nemi skrev (På 17.10.2002 den 22.17):

Ja,ikke sant.

Faan,hvorfor blir det bestandig 'snat' når jeg skrive 'sant'? Noe er alvorlig galt med tastaturet mitt.

Ja,tror det.

Det er feil med mitt tastatur også. Alle mine skrivefeil er ikke min skyld. Eller din. Jeg burde visst køyet jeg også. Jeg stryker klær, røyker, ser på tv og skriver her...Blir for mye når hjerneaktiviteten går på tomgang..:)

Nemi skrev (På 17.10.2002 den 22.17):

Ja,ikke sant.

Ja,tror det.

Gdo natt! ;-)

tigertrollet skrev (På 17.10.2002 den 22.23):

Det er feil med mitt tastatur også. Alle mine skrivefeil er ikke min skyld. Eller din. Jeg burde visst køyet jeg også. Jeg stryker klær, røyker, ser på tv og skriver her...Blir for mye når hjerneaktiviteten går på tomgang..:)

Legger meg også! "Sees" i morra!?

rufsetufsa skrev (På 17.10.2002 den 22.14):

Du får begynne å misjonere ut ditt budskap.

Du har hvertfall tid til det! :-)

Jeg har masse tid til å finne på mye faenskap ja!

Men i helgen skal jeg bort og kurses litt. Må få litt påfyll i kunnskapsdatabasen.. Det blir nok et slit og et ork, mene men..

Du får holde fortet her med rekrutteringen;)

Annonse

rufsetufsa skrev (På 17.10.2002 den 22.22):

Og han ligger over deg med hår hengende alle veier, så det er umulig å finne frem for å få et lite kyss.

Nei takk! :-)

Døøhh..den der går automatisk da,-som to magneter.No problem.Dessuten så ligger håret pent klistret til ansiktet,så man slipper det der.

Mao,-man får ei skikkelig pen ramme på ansiktet,attpåtil..

*lol*

punkyB skrev (På 17.10.2002 den 21.42):

Bra var det jo :-)

Hmm... jeg så litt av en eller annen serie her om dagen.

En fyr var sammen ei lyshåra ei, som sto på scenen og sang. Han skulle spise, tror jeg, med ei anna ei, som trodde han var interessert i henne fordi han drev og ringte hele tida.

Hun her, mørkhårete, gikk, fordi det ble for flaut for henne.

Fyren ble stående lenge igjen og stirre ut i lufta, før han gikk ut og vandret i gatene. Han kom pmsider hjem, og gikk rett og la seg. På spørsmål om han hadde gått "sammen henne", svarte han nei.

Senere, på slutten av episoden, var det opptil flere par som konfronterte hverandre med spørsmålet "har du vært utro/ligget med henne/osv..."

Er det Sex og singelliv? Har det i såfall vært flere episoder etter denne jeg refererte til her (og hva skjedde mtp han som var sammen ei, men likte ei anna..)?

Og... hvilken kanal går den på?

Line skrev (På 18.10.2002 den 0.27):

Hmm... jeg så litt av en eller annen serie her om dagen.

En fyr var sammen ei lyshåra ei, som sto på scenen og sang. Han skulle spise, tror jeg, med ei anna ei, som trodde han var interessert i henne fordi han drev og ringte hele tida.

Hun her, mørkhårete, gikk, fordi det ble for flaut for henne.

Fyren ble stående lenge igjen og stirre ut i lufta, før han gikk ut og vandret i gatene. Han kom pmsider hjem, og gikk rett og la seg. På spørsmål om han hadde gått "sammen henne", svarte han nei.

Senere, på slutten av episoden, var det opptil flere par som konfronterte hverandre med spørsmålet "har du vært utro/ligget med henne/osv..."

Er det Sex og singelliv? Har det i såfall vært flere episoder etter denne jeg refererte til her (og hva skjedde mtp han som var sammen ei, men likte ei anna..)?

Og... hvilken kanal går den på?

Jeg kjente ikke igjen dette .... ingen av damene i sex&singelliv synger. Det er 4 damer det handler om . Serien går på TV3 - på torsdager.

Nemi skrev (På 17.10.2002 den 22.27):

Døøhh..den der går automatisk da,-som to magneter.No problem.Dessuten så ligger håret pent klistret til ansiktet,så man slipper det der.

Mao,-man får ei skikkelig pen ramme på ansiktet,attpåtil..

*lol*

Pøh, gutter med langt hår er ikke bra uansett hva du sier.

Klistret til ansiktet eller ikke... *ler*

tigertrollet skrev (På 17.10.2002 den 22.25):

Jeg har masse tid til å finne på mye faenskap ja!

Men i helgen skal jeg bort og kurses litt. Må få litt påfyll i kunnskapsdatabasen.. Det blir nok et slit og et ork, mene men..

Du får holde fortet her med rekrutteringen;)

Uten deg her, er det kjedelig vettu, så jeg holdt meg likegodt borte hele helga... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...