Gå til innhold

FU:Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Gjest sukkhjerte

Hvis du lukker øynene, ser for deg Angelina Jolie, og tenker på et maskulint utseende som hadde kledd hennes side, så er det meg du ser.

Nei, fakta faen så er jeg mer å regne som en krysning mellom Per Orderud og Monica Levinsky.

Pers skuldre og smale lepper, og Monicas rompe og lår ??

Fortsetter under...

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

21

• Ulv I Faarikaal

19

• Carlina

12

• SierDuDet

9

Er passe høy og passe tynn/tykk, (bortsett fra den bilringen rundt magen selvsagt), har kort eller halvlangt blondt hår (uææ, blei blondine i helga... blondinevitsene bare strømmer på...). Blå øyne og skjeiv nese. Men uansett så klarer du aldri å se for deg hvordan jeg ser ut.

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Komprimere bildene mener du?

Ja-nei, jeg har ikke sett på annet enn at et par av dem er på over 100 K.

Beskjær dem i et fotoprogram og ta vekk alt du ikke skal ha, vær streng. Reduser punktstørrelsen på bildet til f eks 150x150 punkt og lagre som jpg. Jeg tipper du kan få ned størrelsen 20 eller 30 ganger uten å ofre noe kvalitet ! Noen av bildene er bra, nede på 20-30 Kb. 15 Kb er kjempebra.

Da slipper du at kvoten pr dag blir brukt opp så fort.

Ja-nei, jeg har ikke sett på annet enn at et par av dem er på over 100 K.

Beskjær dem i et fotoprogram og ta vekk alt du ikke skal ha, vær streng. Reduser punktstørrelsen på bildet til f eks 150x150 punkt og lagre som jpg. Jeg tipper du kan få ned størrelsen 20 eller 30 ganger uten å ofre noe kvalitet ! Noen av bildene er bra, nede på 20-30 Kb. 15 Kb er kjempebra.

Da slipper du at kvoten pr dag blir brukt opp så fort.

Jeg får vel gjøre det når jeg får ånden over meg, men det er nok ikke vanlig at så mange er innom samtidig da. :-)

Ulv I Faarikaal

Jeg får vel gjøre det når jeg får ånden over meg, men det er nok ikke vanlig at så mange er innom samtidig da. :-)

Kvoten er egentlig veldig liten. Du får nok ikke melding fra de som ikke kommer inn de bare trekker på skuldra. På mine sider feide det 145 personer innom på en dag fordi jeg la ut link her.

Kvoten er egentlig veldig liten. Du får nok ikke melding fra de som ikke kommer inn de bare trekker på skuldra. På mine sider feide det 145 personer innom på en dag fordi jeg la ut link her.

Da jeg la ut ken i dag er det første gangen jeg har opplevd det på amigadol sidene. På de andre sidene jeg har har det vært snakk om filmsnutter.

Tanya1365380060

Hvis du lukker øynene, ser for deg Angelina Jolie, og tenker på et maskulint utseende som hadde kledd hennes side, så er det meg du ser.

Nei, fakta faen så er jeg mer å regne som en krysning mellom Per Orderud og Monica Levinsky.

Nei, det gjør du ikke det så, skøyern! :)

Tanya1365380060

Jeg er bare 1.67 ca, medium size for å si det sånn. Ellers er jeg slank med halvlangt, mørkt hår, sånn til midt på øvre delen av ryggen. Også har jeg blå øyne og ganske store lepper, det siste et typisk kjennetegn på meg kanskje..har hørt det ihvertfall! Det var det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...