Gå til innhold

FU:Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

21

• Ulv I Faarikaal

19

• Carlina

12

• SierDuDet

9

Gjest Hilke-mor

Det h a r ikke jeg sagt ! Eller har jeg det ? Gått end 4 kg siden mai, syns det er bra jeg :-)

Står det ikke helt bra til med korthets-hukommelsen?

Dette svarte du meg unde en FU angående BMI:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1370318

Husker du det nå?

Annonse

Gjest Hilke-mor

Å f.... der kan du se. Har du en mappe på meg ? :-)

Det var jo meg du sa det til jo! *småfornærmet*

Jeg husker det som en hyggelig småflørt på nettet, og så husker du det ikke engang :-(

Hadde jeg hatt en mappe på deg, hadde jeg kanskje ikke våget meg frampå?!?

Ellers så fungerer ikke Søk på DOL hos meg, så jeg måtte lete litt før jeg fant det igjen.

Ulv I Faarikaal

Det var jo meg du sa det til jo! *småfornærmet*

Jeg husker det som en hyggelig småflørt på nettet, og så husker du det ikke engang :-(

Hadde jeg hatt en mappe på deg, hadde jeg kanskje ikke våget meg frampå?!?

Ellers så fungerer ikke Søk på DOL hos meg, så jeg måtte lete litt før jeg fant det igjen.

Bare tuller. Skulle bare gjøre meg kostbar :-) lov det ?

Jeg har tatt av 4 kg siden mai, det er vel bra ? Vet ikke hvorfor, men det går mer grønnsaker enn før.

Gjest Hilke-mor

Bare tuller. Skulle bare gjøre meg kostbar :-) lov det ?

Jeg har tatt av 4 kg siden mai, det er vel bra ? Vet ikke hvorfor, men det går mer grønnsaker enn før.

Du har vært så flink så.

Tipper at det ikke bare er moren din som syns du er pen.

*hehe* sånt som skjer. Jeg må bare innrømme at nå fikk jeg lyst å se bilde av deg. :-)

;0) Tror ikke jeg legger ut noe bilde her nei. Kanskje på Mingle en gang!

Jeg ble så paff, jeg har samme type ansiktsform, høye kinnben, store øyne og lita nese og smal hake som deg. Og er 172 høy normal slank. Men helt mørk da.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du har vært så flink så.

Tipper at det ikke bare er moren din som syns du er pen.

Faren min gråt da jeg ble født, vet ikke hvorfor. Han trodde morkaka var meg, det var det styggeste skriket de hadde hørt der på sykehuset. Misforståelsen ble oppklart etterhvert da.

Gjest Hilke-mor

Faren min gråt da jeg ble født, vet ikke hvorfor. Han trodde morkaka var meg, det var det styggeste skriket de hadde hørt der på sykehuset. Misforståelsen ble oppklart etterhvert da.

Du var den førstefødte, da? Siden han kunne ta feil, mener jeg.

Ulv I Faarikaal

Du var den førstefødte, da? Siden han kunne ta feil, mener jeg.

He-he. Mer tull.

Men utseende er så mangt: jeg var hos legen og viste fram ei kvise i nakken, han sa: "EN STYGG JÆVEL DET DER !" "Javel men jeg er snill mot barn og dyr !" sa jeg. *snufs*

Gjest Hilke-mor

He-he. Mer tull.

Men utseende er så mangt: jeg var hos legen og viste fram ei kvise i nakken, han sa: "EN STYGG JÆVEL DET DER !" "Javel men jeg er snill mot barn og dyr !" sa jeg. *snufs*

Hmmm...

Kanskje har jeg om ikke mappe, så ihvertfall klister-hjerne når det gjelder deg? Så det stompe-bildet du hadde lagt ut på meldinger, men da skjønte jeg ikke poenget. Takk for oppklaringen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...