Gå til innhold

FU:Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

21

• Ulv I Faarikaal

19

• Carlina

12

• SierDuDet

9

Jeg har et sånt ansikt som er kjempestygt når alt håret er trukket vekk fra det, og kjempepent når jeg har litt hår som henger ned og gjemmer de deformerte ytterste delene av fjeset!! :\\ :))

??

Jo, og hår som Ronja Røverdatter. Derfor tror guttene jeg er så vill i senga. (fordi jeg har hår som et villdyr). Men det stemmer ikke.

Ulv I Faarikaal
  Hilke-mor skrev (På 18.10.2002 den 19.29):

Hmmm...

Kanskje har jeg om ikke mappe, så ihvertfall klister-hjerne når det gjelder deg? Så det stompe-bildet du hadde lagt ut på meldinger, men da skjønte jeg ikke poenget. Takk for oppklaringen!

Hmm.... ?

Annonse

Guttegærn skrev (På 18.10.2002 den 8.54):

Jeg er en blanding av Bonnie Tyler, Hilde Hummelvoll og en viss politiker fra Os...

Store øyne, liten munn, spiss veik hade og litt store nesebor.

Brunt hår med gyldenbrune striper, brune øyne, og ellers en pusling. 163 cm høy, vekt hemmelig.

Nyco skrev (På 18.10.2002 den 19.11):

;0) Tror ikke jeg legger ut noe bilde her nei. Kanskje på Mingle en gang!

Jeg ble så paff, jeg har samme type ansiktsform, høye kinnben, store øyne og lita nese og smal hake som deg. Og er 172 høy normal slank. Men helt mørk da.

Hvis du tør/vil kan du jo sende et til meg, adressen ligger på Mingle og på Forumianermail. :-)

zuuul skrev (På 18.10.2002 den 19.43):

Jeg har et sånt ansikt som er kjempestygt når alt håret er trukket vekk fra det, og kjempepent når jeg har litt hår som henger ned og gjemmer de deformerte ytterste delene av fjeset!! :\\ :))

??

Jo, og hår som Ronja Røverdatter. Derfor tror guttene jeg er så vill i senga. (fordi jeg har hår som et villdyr). Men det stemmer ikke.

"men det stemmer ikke"

*lol*

Ulv I Faarikaal skrev (På 18.10.2002 den 16.16):

Blond... ehh.. mørk blond ! Min mor syns at jeg er pen, mer vet jeg ikke i dag.

....og ja, mødre er jo kjent for sin objektivitet i forbindelse med sine egene barn.

Jeg, for eksempel.....har verdens vakresete unger..., og det er faktisk_helt_objektivt sett:)

Annonse

Ulv I Faarikaal
  MsSophie skrev (På 18.10.2002 den 21.19):

....og ja, mødre er jo kjent for sin objektivitet i forbindelse med sine egene barn.

Jeg, for eksempel.....har verdens vakresete unger..., og det er faktisk_helt_objektivt sett:)

H e l t Sikkert :-) Hvor mange og hvor gamle er de ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...