Gå til innhold

Kan jeg få se på puppene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest kall_meg_hva_du_vil

En venn sa en gang til meg: Det ser ut som om du har nesten perfekte pupper. Kan jeg få se på dem?

Understreker at han bare ville se, det er ingen ting mellom oss. Han er en vanlig, hyggelig fyr.

Rart egentlig, jeg er jo ikke redd for at noen skal se dem på stranda om sommeren.. Men da han spurte ble jeg flau og ville ikke vise dem fram.

Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77681-kan-jeg-f%C3%A5-se-p%C3%A5-puppene-dine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

25

• Tanya1365380060

14

• Carlina

11

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Får jeg se da? :-)

Det kommer selvsagt litt ann på hvem som spør, men vil en venninne på død og liv se, så selvsagt.

Men nå er for øvrig ikke det en problemstilling lenger, da jeg var litt vel stolt av min nye piercing en tid, så det er vel ikke en sjel som ikke har sett den...

...og det var en del helger jeg hadde fyllenærver...

Annonse

Det kommer selvsagt litt ann på hvem som spør, men vil en venninne på død og liv se, så selvsagt.

Men nå er for øvrig ikke det en problemstilling lenger, da jeg var litt vel stolt av min nye piercing en tid, så det er vel ikke en sjel som ikke har sett den...

...og det var en del helger jeg hadde fyllenærver...

He he he flirer høyt jeg nå....kan kjenne meg igjen på de fyllenervene...:))))

=o)

He he he flirer høyt jeg nå....kan kjenne meg igjen på de fyllenervene...:))))

=o)

Hehe, vist fra dåsa du også, ja?

:)

Var en periode hvor veldig mange ville se min nye ring, og etter alt for mye alkohol så var jeg rimelig lett å ha med å gjøre på det området...

Det er en stund siden nå!

Hehe, vist fra dåsa du også, ja?

:)

Var en periode hvor veldig mange ville se min nye ring, og etter alt for mye alkohol så var jeg rimelig lett å ha med å gjøre på det området...

Det er en stund siden nå!

Nei er du gal...jeg kan vise mye,men alt under beltestedet er privat ja....

Dessuten, det heter ikke dåse..urk..

Jeg begynner å assosiere deg med en del ufine ord nå...Bitch tits,dåse osv..;)

*grøsser*

Helt enig med deg at det er ufine ord men hva slags ord er ikke ufine? Hva foretrekker du? Jenter bruker ofte helt andre ord seg i mellom men hva slags ord er egentlig OK at gutter bruker?

Annonse

Huff... hehe :)

Faktisk snakker jeg forholdsvis pent, tror jeg. I hvertfall så bruker jeg aldri ord som dåse...

Jo hvis jeg mimrer litt tilbake,kan jeg huske en veltalende kjekk ung mann..hva skjedde?

Jeg tror den opplevelsen på byen og hore debatten slapp ut din onde tvilling og han bruker grovere språk enn deg..;)

He he he

=o)

Jo hvis jeg mimrer litt tilbake,kan jeg huske en veltalende kjekk ung mann..hva skjedde?

Jeg tror den opplevelsen på byen og hore debatten slapp ut din onde tvilling og han bruker grovere språk enn deg..;)

He he he

=o)

Hehe, jeg banner kanskje i ny og ne, men jeg syntes ikke jeg skrev noe galt i de to diskusjonene der! :)

Hehe, jeg banner kanskje i ny og ne, men jeg syntes ikke jeg skrev noe galt i de to diskusjonene der! :)

Neida du er ikke så ille,tuller med deg jeg...du er så veltalende så....Banning tåler jeg,.selv om noen ord kan løfte hårene i nakken..;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...