Gå til innhold

Kan jeg få se på puppene dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

25

• Tanya1365380060

14

• Carlina

11

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Man skal ikke skjemmes over sin kropp, så hvis noen spør meg om de kan få se på pikken min, så drar jeg den selvsagt fram. Uten å nøle.

Men du tør allikevel ikke å sende meg et bilde av den, som jeg så pent ba om for ikke så lenge siden..?;)

Annonse

Men du tør allikevel ikke å sende meg et bilde av den, som jeg så pent ba om for ikke så lenge siden..?;)

Det er bare fordi jeg ikke har noe bilde av den, men om du vil så kan vi ordne det sånn at du får se den i RL :)

Så får vi se hvor tøff i tryne du er da! :)

Tanya1365380060

Det er bare fordi jeg ikke har noe bilde av den, men om du vil så kan vi ordne det sånn at du får se den i RL :)

Så får vi se hvor tøff i tryne du er da! :)

Jeg skremmes ikke lett, så jeg tror det går bra;)

Det spørs når jeg møter deg i RL, og ber deg om å dra den fram, om du tør å gjøre det når det kommer til stykket..hehe.Så spm er egentlig hvor tøff _du_er i trynet da!

;)

Jeg skremmes ikke lett, så jeg tror det går bra;)

Det spørs når jeg møter deg i RL, og ber deg om å dra den fram, om du tør å gjøre det når det kommer til stykket..hehe.Så spm er egentlig hvor tøff _du_er i trynet da!

;)

Hehe, vi får se da vettu! :)

Hva gjør du hjemme på en lørdagskveld?

Jeg skal på jobb, må gå om 10 min...

Men jeg har god tid til å svare på mail, så send en (har ikke adressen når jeg logger meg inn via en annen pc, så du må sende først).

Ja, vi får se hvem som er tøffest i tryne! :)

Tanya1365380060

Hehe, vi får se da vettu! :)

Hva gjør du hjemme på en lørdagskveld?

Jeg skal på jobb, må gå om 10 min...

Men jeg har god tid til å svare på mail, så send en (har ikke adressen når jeg logger meg inn via en annen pc, så du må sende først).

Ja, vi får se hvem som er tøffest i tryne! :)

Ja det får vi se på..hehe.. *Host..Tanya ..host..* ;)

Jeg er ikke bra fra igår jeg, gikk litt vilt for seg..så nå er jeg litt redusert, også har jeg mistet stemmen fordi jeg løp rundt med veldig lite klær ute..

Så ikveld skal jeg se film jeg, enten alene eller sammen noen av slappe av venninnene mine..:)

Sender deg en mail jeg vet du koseklumpen, så får du kose deg på jobb så lenge! :)

Man skal ikke skjemmes over sin kropp, så hvis noen spør meg om de kan få se på pikken min, så drar jeg den selvsagt fram. Uten å nøle.

"Hvis noen spør.." ?

Snikksnakk, SDD. Du drar den frem UTEN at noen spør også du, for å vise frem stoltheten! :-) Bare innrøm det!

Ja det får vi se på..hehe.. *Host..Tanya ..host..* ;)

Jeg er ikke bra fra igår jeg, gikk litt vilt for seg..så nå er jeg litt redusert, også har jeg mistet stemmen fordi jeg løp rundt med veldig lite klær ute..

Så ikveld skal jeg se film jeg, enten alene eller sammen noen av slappe av venninnene mine..:)

Sender deg en mail jeg vet du koseklumpen, så får du kose deg på jobb så lenge! :)

Og du får kose deg med smågodt, venninner, og film :)

Sjekker mail etterpå :)

(Jeg tror for øvrig at jeg er tøffere i tryne enn deg, og utfordrer du så er jeg i det minste en som ikke gir seg før en av oss, med god grunn, er jævla flau).

:)

Annonse

"Hvis noen spør.." ?

Snikksnakk, SDD. Du drar den frem UTEN at noen spør også du, for å vise frem stoltheten! :-) Bare innrøm det!

Hehe, det har jeg faktisk ikke gjort, men det var en periode hvor enkelte spurte, og litt utpå kvelden - etter diverse flydium - så hang smekken løst :)

Det er faktisk ikke noe jeg burde smile av, for begge gangene det har skjedd har det skjedd på fester hvor det også har vært folk jeg ikke kjente så godt.

Menmen... shit au. Hadde de ikke sett en pikk før, så var det faen skjæra meg på tide!

Tanya1365380060

Og du får kose deg med smågodt, venninner, og film :)

Sjekker mail etterpå :)

(Jeg tror for øvrig at jeg er tøffere i tryne enn deg, og utfordrer du så er jeg i det minste en som ikke gir seg før en av oss, med god grunn, er jævla flau).

:)

Jeg blir ikke lett flau heller jeg, så det ser vel ut til at det ikke kommer til å bli noen trussel heller..;)

Skal nok utfordre deg en gang jeg, er ikke redd, så det så!:)

Jeg blir ikke lett flau heller jeg, så det ser vel ut til at det ikke kommer til å bli noen trussel heller..;)

Skal nok utfordre deg en gang jeg, er ikke redd, så det så!:)

Hehe, kanskje jeg har møtt min overkvinne... Vanligvis er ikke dere jentene så veldig vanskelig å få flaue. Selv når jeg ikke prøver har jeg en tendens til å klare det :)

Nevn tid og sted, så stiller jeg opp og ser hvor tøff du egentlig er :)

Tanya1365380060

Hehe, kanskje jeg har møtt min overkvinne... Vanligvis er ikke dere jentene så veldig vanskelig å få flaue. Selv når jeg ikke prøver har jeg en tendens til å klare det :)

Nevn tid og sted, så stiller jeg opp og ser hvor tøff du egentlig er :)

Hehe, ja kanskje du har møtt din overkvinne...:)

Vet ikke helt om det er så lurt av deg å være så bråkjekk..Avtaler du tid og sted til en utfordring med meg så kan det være du angrer..

For jeg er flink til å gjøre gutter flaue/tiltaksløse jeg og for å si det sånn.På min egne helt spesielle måte...;)

Hehe, ja kanskje du har møtt din overkvinne...:)

Vet ikke helt om det er så lurt av deg å være så bråkjekk..Avtaler du tid og sted til en utfordring med meg så kan det være du angrer..

For jeg er flink til å gjøre gutter flaue/tiltaksløse jeg og for å si det sånn.På min egne helt spesielle måte...;)

Hva som er din helt spesielle måte er det vel ikke engang noe poeng å spørre om hva er? :)

Neida, jeg får slutte å være så tøff i tryne, så det ikke er jeg som går på en smell :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...