Gå til innhold

Kan jeg få se på puppene dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

25

• Tanya1365380060

14

• Carlina

11

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Jeg er også stort sett blid og fornøyd, og åpen. Får ofte høre det, men det er jo bare positivt.

Enig med deg i at det kan bli slitsomt med noen som er helt ekstreme i forhold til utadvendthet, og det å være litt stille i starten er vel rimelig normalt. Vil jeg tro :)

Jeg er i hvertfall sånn, men det går seg fort til :)

Tror de fleste er sånn, det går litt på høflighet og liksom syns jeg. Men som du sier, det går seg fort til! :)

Hva er din?

Trekanter? Drømmer?

*gjesp*

:-)

Hehe, tro det eller ei, men jeg har vel egentlig ingen voldsomme sexuelle fantasier som jeg har grusomt behov for å få utløp for :)

Trives godt med oral, vaginal og anal-sex, i forskjellige situasjoner, variasjoner, osv.

Trekantopplevelser er vel noe alle gutter fantaserer om i ny og ne, men de fleste av oss lar det bli med fantasien :)

Annonse

Tror de fleste er sånn, det går litt på høflighet og liksom syns jeg. Men som du sier, det går seg fort til! :)

Det gjør det! :)

Registrerer du at jeg klikker meg forbi alle de blå uleste svarene mine på "svar til deg", og tar dine først?

Jeg er grei sånn :)

Du får mail etterpå :)

Tanya1365380060

Det gjør det! :)

Registrerer du at jeg klikker meg forbi alle de blå uleste svarene mine på "svar til deg", og tar dine først?

Jeg er grei sånn :)

Du får mail etterpå :)

Det hadde vært litt vanskelig for meg å registrere, i og med at jeg ikke har tilgang til dine svar, men er det det du gjør, så må jeg jo si at jeg føler meg svært beæret :)

Jeg er forresten grei sånn jeg og, selv om jeg for øyeblikket bare får svar fra deg, men hadde jeg hatt flere svar, så hadde jeg tatt dine først! :)

Det hadde vært litt vanskelig for meg å registrere, i og med at jeg ikke har tilgang til dine svar, men er det det du gjør, så må jeg jo si at jeg føler meg svært beæret :)

Jeg er forresten grei sånn jeg og, selv om jeg for øyeblikket bare får svar fra deg, men hadde jeg hatt flere svar, så hadde jeg tatt dine først! :)

Det tar jeg selvsagt som en selvfølge :)

Jeg tenkte å spare mailen til deg til etterpå, sånn at jeg har noe å bedrive tiden med også når dere har lagt dere! :)

Det snør her. Veldig mye, faktisk. Ser bilene kjøre sidelengst, så du får skifte til vinterdekk om du skal ut å kjøre i morgen!

Kan ikke ha noen skader på deg, vettu :)

Tanya1365380060

Det tar jeg selvsagt som en selvfølge :)

Jeg tenkte å spare mailen til deg til etterpå, sånn at jeg har noe å bedrive tiden med også når dere har lagt dere! :)

Det snør her. Veldig mye, faktisk. Ser bilene kjøre sidelengst, så du får skifte til vinterdekk om du skal ut å kjøre i morgen!

Kan ikke ha noen skader på deg, vettu :)

Nei, jeg får vel ligge unna kjøringen, spesielt fordi det eneste jeg kjører hittil er scooter..og det er ihvertfall ikke trygt når det snør! :)

Vær forsiktig du og da, selv om jeg har fått med meg at du holder deg til togtransport.

Men, det kan jo være glatt på avganger og når du går ellers, og vi kan ikke ha noen skader på deg heller:)

Går å legger meg nå jeg, så får jeg glede meg til å lese mail fra deg når jeg våkner:) (Hvis du ikke ble for lat til å skrive over natten da;)

Så, godnatt, nå har du bare 4 timer igjen til du kan dra hjem å sove og kose deg, det går så fort så!:)

Mange nattaklemmer fra

Nei, jeg får vel ligge unna kjøringen, spesielt fordi det eneste jeg kjører hittil er scooter..og det er ihvertfall ikke trygt når det snør! :)

Vær forsiktig du og da, selv om jeg har fått med meg at du holder deg til togtransport.

Men, det kan jo være glatt på avganger og når du går ellers, og vi kan ikke ha noen skader på deg heller:)

Går å legger meg nå jeg, så får jeg glede meg til å lese mail fra deg når jeg våkner:) (Hvis du ikke ble for lat til å skrive over natten da;)

Så, godnatt, nå har du bare 4 timer igjen til du kan dra hjem å sove og kose deg, det går så fort så!:)

Mange nattaklemmer fra

Ja, jeg gleder meg virkelig til å kunne legge meg om noen timer. Det er deilig å legge seg på et kjølig rom, og sove, sove og sove, helt til hockeykampen som jeg _håper_ jeg rekker i morgen, før jobb :)

Ja, jeg skal selvsagt gå forsiktig når jeg går hjem (tar 15 min å gå), og det er kanskje like greit at noen JÆVLER forrige dagen stakk av med forhjulet på sykkelen min, sånn at jeg slipper å sykle hjem i natt :)

Du får mail i løpet av natta :)

*Klemmer masse* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...