Amiga Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Fant en bh spile ..... *grrr* skal aldri bruke det noe mer Jeg har vel hatt ren flaks hittil for jeg har funnet de inni vaskemaskinen eller i tørketrommelen. Men heretter skal BH med spiler vaskes for hånd her i huset! *S* 0 Siter
rodell Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Nå går sentrifugen som bare det her ...... Tror jaggu meg jeg skal sjekke filteret på oppvaskmaskinen også !! :-)) Hvis du finner BH-spiler der også, så fortell oss gjerne om det 0 Siter
punkyB Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Skrevet 20. oktober 2002 Hvis du finner BH-spiler der også, så fortell oss gjerne om det hehe - jeg gjorde ikke det !!! :-)))) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Et tips for fremtiden er å kjøpe deg en vaskepose. 29,50 for to stykker på H&M eller andre steder. Da kan du trygt vaske BH`er eller plagg der det kan være spisse gjenstander e.l. Det burde du kjøpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.