Gå til innhold

Bleke tennene....tips?/tannlege


Gjest comfort

Anbefalte innlegg

Gjest comfort

Hei på dere.

Vel..jeg har sååå lyst på hvite tenner. Jeg har egentlig ikke noe spesielt gule tenner heller...vil ha de litt hvitere fordet. Jeg kjøpte en tannkrem som skulle bleke tennene. den heter Rapid White.. Den funket litt...men ikke såå bra...Ble så sår på tannkjøttet.

Kjøpte også en sånn ''kur'' som skulle brukes over lengre tid.. Da fikk di med en sånn gummi som du skulle ta tannblekende middel i og ta den inn melleom tenne og bite sammen.. Men,,jeg føler fremdeles ikke at tennene mine er blitt hvitere.

Så er det noen somhar noen forslag til hva jeg kan gjøre??..eller om det er noen gode produkter jeg kan kjøpe??

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Tenner kan blekes og med godt resultat. Dessverre finnes det så mange produkter som lover mer enn de kan holde. For å få et godt resultat er det viktig å gå veien om en tannlege eller tannpleier.

Der kan du få laget en ”blekeskinne” som du fyller med blekemiddel og bruker etter anvisning .

Etter 7 til 14 dager vil som oftest resultatet være tilfredstillende avhengig tannemaljens tykkelse og grad av misfarging.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av medisinske problemstillinger, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet. I forum besvarer vi utvalgte spørsmål i løpet av en til to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner kan blekes og med godt resultat. Dessverre finnes det så mange produkter som lover mer enn de kan holde. For å få et godt resultat er det viktig å gå veien om en tannlege eller tannpleier.

Der kan du få laget en ”blekeskinne” som du fyller med blekemiddel og bruker etter anvisning .

Etter 7 til 14 dager vil som oftest resultatet være tilfredstillende avhengig tannemaljens tykkelse og grad av misfarging.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av medisinske problemstillinger, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet. I forum besvarer vi utvalgte spørsmål i løpet av en til to dager.

Interessant! Er det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant! Er det dyrt?

Jeg snakket akkurat med tannlegen min om dette, og det hjelper ikke med tannkrem som det står "hvite tenner" på. det er bare juks. Men hvis du vil bleke tennene kan du gjøre det hos tannlegen. Det var ikke direkte billig. Koster 2000,-, men han garanterte ihvertfall at de ville bli hvitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...