Gå til innhold

Vinn De Lillos-billetter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• mariaflyfly

11

• Raglan

10

• Retz

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

You bet!

Ehh, kom akkurat på - da jeg så nicket ditt, he he - at jeg ikke har sjekka fonen de siste dagene. Håper du ikke har sendt sms?

*rødme*

Den har som vanlig sikkert lagt i en sekk et eller annet sted under noen klær i et eller annet rom i et eller annet hus

Min ligger faktisk i bilen akkurat nå......

Annonse

Er også begynt på ny krim: Nattsøsteren av Unni Lindell. Savner Wallander.

Jeg står på venteliste på biblioteket på den siste som kom nå i oktober.Før boken var kommet på biblioteket var det allerede 7 stk. før meg på listen.

Elsker Wallander og blir ikke lei.

Jeg liker dem. Jeg viø faktisk gå så langt som å kalle meg vanvittig stor fan av deLillos. Men hvis det bare er meg er jo billettene så godt som mine allerede :c)

Ikke ta det for gitt! Jeg har slengt inn mitt bidrag i konkurransen jeg også! :o)

Jeg står på venteliste på biblioteket på den siste som kom nå i oktober.Før boken var kommet på biblioteket var det allerede 7 stk. før meg på listen.

Elsker Wallander og blir ikke lei.

Hva heter den siste? Handler den også om Wallander, eller det en frittstående krim?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...