Gjest Alphan Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Iglesias Live! :-) http://www.247365.com.au/extras/enrique.html 0 Siter
Line Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 *Ler* Vet du - jeg nekter å tro det. Det må være en eller annen full konserttilskuer! 0 Siter
Alpt Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 *Ler* Vet du - jeg nekter å tro det. Det må være en eller annen full konserttilskuer! neida, det er resultatet av at man tok opp det som ble sunget inn i hans mikrofon mens han egentlig kjørte playback.. Det ble sendt på radioshowet til Howard Stern, der den godeste Iglesias kom og tok Milli Vanilli-testen etterpå.. Han bestod faktisk.. 0 Siter
Line Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 neida, det er resultatet av at man tok opp det som ble sunget inn i hans mikrofon mens han egentlig kjørte playback.. Det ble sendt på radioshowet til Howard Stern, der den godeste Iglesias kom og tok Milli Vanilli-testen etterpå.. Han bestod faktisk.. Hmm... Howard Stern-navnet lyder kjent... hvem er han? Men fytti rakkern... det skal ikke være mulig å synge så vanvittig falskt, samme hvor dårlig monitor han har, eller hvor dårlig han hører seg selv Burde jeg vite hva Milli Vanilli-testen er for noe også? 0 Siter
Gjest zuul Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Hmm... Howard Stern-navnet lyder kjent... hvem er han? Men fytti rakkern... det skal ikke være mulig å synge så vanvittig falskt, samme hvor dårlig monitor han har, eller hvor dårlig han hører seg selv Burde jeg vite hva Milli Vanilli-testen er for noe også? hva er milli vanilli testen???????? 0 Siter
Alpt Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Hmm... Howard Stern-navnet lyder kjent... hvem er han? Men fytti rakkern... det skal ikke være mulig å synge så vanvittig falskt, samme hvor dårlig monitor han har, eller hvor dårlig han hører seg selv Burde jeg vite hva Milli Vanilli-testen er for noe også? Howard Stern er en noe sær program-leder på radio i USA.. http://us.imdb.com/Title?0119951 Dette er en link til filmen om hans "liv" der han spiller seg selv.. Milli Vanilli-testen er når folk blir nødt til å synge live/akustisk for å bevise at de faktisk kan synge.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.