SierDuDet Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Skrevet 22. oktober 2002 ...så kom igjen - SKRIV! :-) Jeg burde ventet med 4 til i morgen. Gjort det litt mer troverdig. Men nå er det for sent. Har jo til og med innrømmet løgnen 0 Siter
conan Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 *ROFL* Kanskje på tide å oppdatere bildet på galleriet til Bassisten? :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Skrevet 22. oktober 2002 *ROFL* Kanskje på tide å oppdatere bildet på galleriet til Bassisten? :-) Jeg er borte fra siden 0 Siter
musikeren Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Det som er jævlig bra, eller i det minste veldig overraskende, er at 90 % av de som leste de tre første innleggene faktisk trodde på dem Jeg skjønte det var kødd etterhver, men en jævlig bra historie er det uansett! Hehe, jaggu kan du det å smøre på:-) Mere! 0 Siter
Gjest saara Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg burde ventet med 4 til i morgen. Gjort det litt mer troverdig. Men nå er det for sent. Har jo til og med innrømmet løgnen He he... Glad jeg leste "jævla irriterende 4" sist... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.