Gå til innhold

Julegave til eksen min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hva med konfekt? i julen lager vi masse deilig hjemmelaget konfekt. Lag biter av marsipan og sjokolade, pynt med fint dryss og geletopper og gjør det skikkelig lekkert. Lag en fin eske med julemotiv og gjør det hele gjennomført fint.

Dette vil fremstå som en nydelig gave, men det blir selvfølgelig skikkelig morro først etter at Sølvguttene har sunget julen inn for da begynner avføringsmidlene og fungere. Disse har du selvsagt plassert godt inne i konfekten slik at du kan kamuflere ganske store mengder "Turbofarter m/ tilbehør" inne i godsakene.

Fungerer også bra på svigertryner.

Gledelig jul og champagnepromillemedhodepineogsurmage nytt år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78180-julegave-til-eksen-min/#findComment-403772
Del på andre sider

Gjest nyseparert

Hva med konfekt? i julen lager vi masse deilig hjemmelaget konfekt. Lag biter av marsipan og sjokolade, pynt med fint dryss og geletopper og gjør det skikkelig lekkert. Lag en fin eske med julemotiv og gjør det hele gjennomført fint.

Dette vil fremstå som en nydelig gave, men det blir selvfølgelig skikkelig morro først etter at Sølvguttene har sunget julen inn for da begynner avføringsmidlene og fungere. Disse har du selvsagt plassert godt inne i konfekten slik at du kan kamuflere ganske store mengder "Turbofarter m/ tilbehør" inne i godsakene.

Fungerer også bra på svigertryner.

Gledelig jul og champagnepromillemedhodepineogsurmage nytt år.

Det var en kjempeidè. Tusen takk for tipset. Noen gode juletanker ligger det også i det, han får tross alt tømt ut all gørra han putter i seg i jula!

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78180-julegave-til-eksen-min/#findComment-403829
Del på andre sider

"Lykkelig" nyseparert skjønner jeg....

Hvorfor gi han noe i det hele tatt?

Er du glad i han fremdeles, så gi han noe hyggelig som du vet han vil sette pris på.

Er du ute etter å "ta igjen" på noen måte, så er det bare du som taper på å finne på noe "dumt".

Er du møkk lei han, så er det beste du kan gjøre å la jula passere i fullstendig stillhet fra din side. Det er i hvert fall den beste måten å si ifra at du trives bedre uten han.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78180-julegave-til-eksen-min/#findComment-403976
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...