molli Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Niks. Ikke nå lenger. En gang i fjern fortid fantes de imidlertid på det kontinentet også. 0 Siter
Gjest Alphan Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 De har vel desverre snart greid å utrydde de, på lik linje som med ulven i Norge. Det er vondt og trist. 0 Siter
Sør Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Kun i Monty Python sketcher! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest tigra Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Æsj, det var dumt. Da må jeg finne meg et annet afrikansk dyr. Jaja. 0 Siter
Singularity Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Helt sikkert i zoologiske hager. Ville sådanne finnes derimot ikke. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Kun i Monty Python sketcher! ;-) Med vennlig hilsen Så du mener at man ikke kan bruke Monty Python i forhold til å lære litt om verden? Jeg var helt sikker på det. F.eks. trodde jeg faktisk at man brente hekser i gamledager om de veide det samme som en and, da ender flyter, noe også hekser gjør (?), og veier heksa det samme som en and så må hun trossalt flyte, og dermed brennes. Det er alt for lite heksebrenning i dag. (Tror Svarstad er glad for det). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.