Gå til innhold

Hvor lenge kan cona ligge i fryseren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før kjøttet blir så dårlig at jeg ikke kan gi det til bikkjene?

Skrevet

Jeg prøvde det der med en eks en gang, og jeg tror ikke du bør la henne ligge i mer enn ett år.

Men det er bare min erfaring.

Skrevet

Skal du stoppe henne ut og sette henne på peishylla også?

Skrevet

Skal du stoppe henne ut og sette henne på peishylla også?

God ide! :-) Men, det får bli i troferommet..

Skrevet

Har dere krangla nå? he he...

Jepp, men det var siste gang...*hehe*

Skrevet

3 måneder skulle gå ann....

;o)

Kan dere bli enige? Takk. :-)

Skrevet

No sex?Ikke bruk henne i fryst tilstand..det er muligens verre enn en kald skulder..;)

Gjest Kartoffel
Skrevet

Hør med de som passer Walt Disney, han ligger vel der ennå, han.

(Mulig det er en litt avansert fryser, og at de ikke har planer om å spise han på sikt.)

Skrevet

Hør med de som passer Walt Disney, han ligger vel der ennå, han.

(Mulig det er en litt avansert fryser, og at de ikke har planer om å spise han på sikt.)

Det er ikke tema å tine henne for noe annet formål enn for å fore bikkja!!

Skrevet

No sex?Ikke bruk henne i fryst tilstand..det er muligens verre enn en kald skulder..;)

Nei, heldigvis slipper jeg det sexmaset nå. Var jo umulig å få fred jo, og selv på tirsdager ville hun at jeg skulle til pers... Kunne ikke ha det sånn!!

Skrevet

kjør noe midt i mellom, altså (3 + 12)/2 = 7.5.

Elementær matte! :)

Men det hele avhenger selvsagt litt av hvor kresen din firbente venn er :)

Skrevet

Tenkte på kvaliteten jeg...

Storfe er best før det har gått 3 mnd , men jeg har ikke sååå mye peiling på denne type kjøtt ;o)

Skrevet

Nei, heldigvis slipper jeg det sexmaset nå. Var jo umulig å få fred jo, og selv på tirsdager ville hun at jeg skulle til pers... Kunne ikke ha det sånn!!

Nei for faen,takke vårs til fredann...he he

Skrevet

Tenkte på kvaliteten jeg...

Storfe er best før det har gått 3 mnd , men jeg har ikke sååå mye peiling på denne type kjøtt ;o)

Believe me, cona er STORfe...:-)

Skrevet

Du får dra på kondomeriet og kjøpe ei du kan blåse op..

Men kommer vel til å bli kjedelig å ta det første skrittet selv hver gang..

Og forresten var det ikke du som likte å ta imot.. må yte selv med en slik en..

;-)

Skrevet

Oi....håper ikke mannen min tenker som deg da.Han måtte til pers i går , på en tirsdag !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...