Gjest Hilke-mor Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 "Hei! Jeg var inne på DOL for noen dager siden da du oppdaget at du var gravid. Jeg håpte at du ville velge å beholde barnet, men skjønner av innlegget at du vil ta abort. Så synd! Du virker som en sterk jente som har folk rundt deg. Tror du ikke at nettverket ditt ville ha hjulpet deg dersom du fikk barnet?" Dette skrev du til en ung jente som hadde tatt/skulle ta abort. Hun slet FÆLT som følge av dette, og skriver du dette innlegget. Ja, det er merkelig at jeg skjelte deg ut. Håper det svei, noe det helt sikkert ikke gjorde, da du vel ikke engang forstår hvor nedverdigende ditt innlegg hørtes ut. Det gleder meg stort at du nå bryr deg om sårbare ung-jenter. Virkelig rørende *snufs* For jeg vil jo ALDRI mistenke deg for å gå i et annet ærende, nemlig for de unge mennene som gjerne "har seg", men ikke vil stå ved sitt ansvar og støtte den blivende mor. Din EGENTLIGE holdning kommer vel ikke frem her, eller??? Dersom du får alle ungjenter til å ta abort uansett, så er jo du og dine sikre på å gå klar. Ellers så er det riktig at utskjellinga di svei den gangen - men absolutt ikke nå. Du er en person uten injurierende kraft. Problemet er at det blir man ikke klar over før man har vært på DOL en stund og lest noen av innleggene dine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78290-ang-tonen-i-innlegg/page/3/#findComment-406267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Det gleder meg stort at du nå bryr deg om sårbare ung-jenter. Virkelig rørende *snufs* For jeg vil jo ALDRI mistenke deg for å gå i et annet ærende, nemlig for de unge mennene som gjerne "har seg", men ikke vil stå ved sitt ansvar og støtte den blivende mor. Din EGENTLIGE holdning kommer vel ikke frem her, eller??? Dersom du får alle ungjenter til å ta abort uansett, så er jo du og dine sikre på å gå klar. Ellers så er det riktig at utskjellinga di svei den gangen - men absolutt ikke nå. Du er en person uten injurierende kraft. Problemet er at det blir man ikke klar over før man har vært på DOL en stund og lest noen av innleggene dine. Det var en merkverdig tolking av mitt innlegg til en jente som slet veldig pga en abort. Fantastisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78290-ang-tonen-i-innlegg/page/3/#findComment-406311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.