Gå til innhold

Ang. tonen i innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Hilke-mor

"Hei! Jeg var inne på DOL for noen dager siden da du oppdaget at du var gravid. Jeg håpte at du ville velge å beholde barnet, men skjønner av innlegget at du vil ta abort. Så synd! Du virker som en sterk jente som har folk rundt deg. Tror du ikke at nettverket ditt ville ha hjulpet deg dersom du fikk barnet?"

Dette skrev du til en ung jente som hadde tatt/skulle ta abort. Hun slet FÆLT som følge av dette, og skriver du dette innlegget.

Ja, det er merkelig at jeg skjelte deg ut.

Håper det svei, noe det helt sikkert ikke gjorde, da du vel ikke engang forstår hvor nedverdigende ditt innlegg hørtes ut.

Det gleder meg stort at du nå bryr deg om sårbare ung-jenter. Virkelig rørende *snufs*

For jeg vil jo ALDRI mistenke deg for å gå i et annet ærende, nemlig for de unge mennene som gjerne "har seg", men ikke vil stå ved sitt ansvar og støtte den blivende mor. Din EGENTLIGE holdning kommer vel ikke frem her, eller??? Dersom du får alle ungjenter til å ta abort uansett, så er jo du og dine sikre på å gå klar.

Ellers så er det riktig at utskjellinga di svei den gangen - men absolutt ikke nå. Du er en person uten injurierende kraft. Problemet er at det blir man ikke klar over før man har vært på DOL en stund og lest noen av innleggene dine.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

13

• SierDuDet

5

• Zirine

3

• Zelig

3

Mest aktive i denne tråden

Det gleder meg stort at du nå bryr deg om sårbare ung-jenter. Virkelig rørende *snufs*

For jeg vil jo ALDRI mistenke deg for å gå i et annet ærende, nemlig for de unge mennene som gjerne "har seg", men ikke vil stå ved sitt ansvar og støtte den blivende mor. Din EGENTLIGE holdning kommer vel ikke frem her, eller??? Dersom du får alle ungjenter til å ta abort uansett, så er jo du og dine sikre på å gå klar.

Ellers så er det riktig at utskjellinga di svei den gangen - men absolutt ikke nå. Du er en person uten injurierende kraft. Problemet er at det blir man ikke klar over før man har vært på DOL en stund og lest noen av innleggene dine.

Det var en merkverdig tolking av mitt innlegg til en jente som slet veldig pga en abort.

Fantastisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...