Gå til innhold

Over 15.000 for flytur Oslo/Tromsø tur/retur - er de spenna gærne!???

Anbefalte innlegg

Vår lille familie skal til Tromsø i februar for å være med på en barnedåp i familien. Bil er uaktuelt å kjøre så langt pga en liten gutt på 2½ i baksetet.

Fly er derfor muligheten.

Jeg ville få en formening om pris på denne reisen i februar, og logget meg på Braathens nettsider. Fylte ut hvor vi skulle (fra Oslo til Tromsø, tur/retur en fredag og mandag)

Vet du hva som spratt opp som pris??!?? Til og med etter at barnerabatten var trukket fra, kom reisen for vår lille familie på tre personer på over FEMTEN TUSEN kroner!!!

Er de helt spinnville??

Da får barnedåp være barnedåp. Jeg betaler ikke femten tusen for å delta!!

Dette var første forsøk. Er det noen som har tips om evt billige billett-typer og lignende? Reiseselskap? Andre ting som kan få ned prisen KRAFTIG ??

Vi må nok være borte en helg, fordi barnedåpen sannsynligvis er en søndag som vanlig. Men til/fra reisen kan egentlig skje på ukedagene, dersom det minsker prisen.

Fortsetter under...

Hørtes merkelig ut. Jeg forsøkte å gjøre et søk på www.wideroe.no (synes det er et enkelt søk der, og alle flyselskap tas med). Der varierte rimeligste billetter for to voksne og ett barn i februar mellom 3722 (NAS) og 4567 (Braathen).

Så du bør få det _mye_ rimeligere enn 15.000 spenn!

Jeg tror NAS har begynt å fly til Tromsø, men jeg vet ikke hvor mye det koster. Vet hvordan det er, det koster meg over 3000 kroner å reise hjem til familien min til jul, og jeg er bare student.

Du mener Norwegian Air Shuttle, det nye selskapet?

Ring et reisebyrå, de har oversikt over de tilbudene som finnes. F.eks kom en tur retur billett med KLM fra Oslo og hit på 16000 kroner når jeg søkte på KLM's sider på internett. Reisebyrået skaffet den sammme billetten for 6300.

Annonse

Ring nærmeste reisebyrå hvis du har tenkt å bruke Braathens. De har ikke tilbudene sine på nett. Husk at de har rabatt også etter når du bestiller. 0-1 uke før, 1-2 uker før osv.

Dessuten flyr NAS mellom OSL og Tromsø, sjekk med de også.

Gudd løkk.

Braathens har billige billetter på nettet også. De billigste internettbillettene koster 1394,- pr voksen, men så må du ringe Braathens og booke sønnen din for å få barnerabatten på den billigste billetten tilgjengelig utenom internett. Det blir litt i underkant av 1000.- for ham.

Du har fått fullprisbilletter du, og det er jo svinedyrt og unødvendig om du er litt fleksibel iht reisetidspunktene.

Ellers har Norwegian fine priser, men det vet du sikkert!

Du får mye billigere bilettere enn dette, ring til et reisebyrå eller utforsk internettsidene til baraathens og NAS. Jeg søkte på pris med Braathens i februar for to voksne og et barn og jeg kom frem til 4567 for dere alle sammen!

Dessuten så kan du spare enda noen hundringser på å ikke bestille nå, men vente til i januar.

Når du har søkt på pris, har du sikkert søkt på Daily, det er fullprisbiletter, søker du på weekend, får du myyyye billigere priser

Lykke til

Du får mye billigere bilettere enn dette, ring til et reisebyrå eller utforsk internettsidene til baraathens og NAS. Jeg søkte på pris med Braathens i februar for to voksne og et barn og jeg kom frem til 4567 for dere alle sammen!

Dessuten så kan du spare enda noen hundringser på å ikke bestille nå, men vente til i januar.

Når du har søkt på pris, har du sikkert søkt på Daily, det er fullprisbiletter, søker du på weekend, får du myyyye billigere priser

Lykke til

Forresten, når i februar er det du skal reise?

Tenkte jeg skulle se hvilken pris jeg fikk på den datoen du tenkte på.

Jeg jobber i reisebyrå, men du sparer endel på å bestille på internet

Lykke til

Hei!

Så hyggelig å se noen som er i samme bransje. Bare det at du brukte ordet Daily gjør meg beroliget-he he he

Jeg jobber i Braathens =)

Annonse

Er du sikker på at du har funnet de billigste billettene??

Vi reiste hele familien 2 voksne og 2 barn over 2 år i mai og da betalte vi ca 6050kr Stavanger-Tromsø t/r hos Braathens. Jeg bestilte billettene da 1 ,5 måned i forveien.

Tok et enkelt søk på billetter t/r Oslo-Tromsø en vilkårlig helg i Februar og kom da til en pris på 4567kr, for 2 voksne og 1 barn.

Tror feilen du gjorde, var å ikke endre pristype, før du begynte å søke etter billetter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...