Gå til innhold

Hva er det med jenterumper som får gutta så skrudde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gutter er så enkle at vi aldri stiller oss det spørsmålet:-)

Det bare er slik - og det er vi glade for!

Når sant skal sies så har jeg fått kommentarer for rumpa mi selv av mange jenter - så det er ikke bare gutta som reagerer slik.

Jeg har heller aldri tenkt på hvorfor jentene reagerer slik, men bare vært glad og fornøyd for komplimentene - enkel som jeg er:-)

Mvh

Mvh

Når sant skal sies så har jeg fått kommentarer for rumpa mi selv av mange jenter - så det er ikke bare gutta som reagerer slik.

Jeg har heller aldri tenkt på hvorfor jentene reagerer slik, men bare vært glad og fornøyd for komplimentene - enkel som jeg er:-)

Mvh

Mvh

Jepp, vi liker også synet av en pen rumpe;)

Vi menn ser på jenterumper fordi formene er utrolig fine, runde flotte former, som vekker dyret i oss.

Men du kan også spørre dere selv, fordi det er vel ingen som gransker ei jente mer enn dere jenter gjør og nå tenkte jeg ikke bare på rumpa.

Mvh

Mvh

Liker å se på pene romper jeg da..

Men det er alt for mange menn som er så sirompa..Er ikke så pent syn når trailer rompa vises dah..

;-))

Liker å se på pene romper jeg da..

Men det er alt for mange menn som er så sirompa..Er ikke så pent syn når trailer rompa vises dah..

;-))

Enig med du! Sprekken kan med fordel holdes innafor buksa..

Men en bukse som fremhever en pen rumpe er digg..*S*

Vi kan være enkle vi også;)

Annonse

Slike spørsmål stiller jeg ikke til meg selv, da det er helt irrelevant, og det blir som å spørre om hvorfor mange gutter går av skaftet når de ser pupper.

Hvorfor du blandet hunder inn i det her er for meg ikke til å fatte.

Jeg tror for øvrig ikke at jenter er noe bedre. Dere sikler på fine gutterumper dere også.

Slike spørsmål stiller jeg ikke til meg selv, da det er helt irrelevant, og det blir som å spørre om hvorfor mange gutter går av skaftet når de ser pupper.

Jeg tror for øvrig ikke at jenter er noe bedre. Dere sikler på fine gutterumper dere også.

Hun tenkte nok på doggy-style.. men det skjønte du nok..:-)

Jeg som trodde guttene var puppefiksert og jentene rumpefiksert...jaja....

Selv er jeg utrolig fasinert av hårete bein og flotte hender ;o)

Jeg som trodde guttene var puppefiksert og jentene rumpefiksert...jaja....

Selv er jeg utrolig fasinert av hårete bein og flotte hender ;o)

Selv er jeg mer fasinert av rumper enn pupper, men det er helheten som teller.

Ikke EN ting på den aktuelle kropp.

Jeg har litt rumpefetish :)

Annonse

Mvh

Mvh

rart. jeg har jo sett rumpa di - på bilde - - men ikke tenkt på at manneumper er no spesielt....et smil derimot! :-)

Mvh

Mvh

Dere er heldige, dere menn. Så enkle..........:o)

Glemsk i dag?*s*

"Hvorfor du blandet hunder inn i det her er for meg ikke til å fatte."

Tja...jeg kan referere til denne: http://forum.doktoronline.no/forum/4/105.ipg?view=thread&thread=1408855

Ellers var jeg mest nysgjerrig på om dere kunne forklare hva som får frem sånne kommentarer når dere ser ei rumpe.

Javisst liker jeg gutterumper, men altså jeg ville aldri sagt at jeg kunne tenke meg å lirke tunga borti av den grunn!;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...