Gå til innhold

Hva er det med jenterumper som får gutta så skrudde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gutter er så enkle at vi aldri stiller oss det spørsmålet:-)

Det bare er slik - og det er vi glade for!

Når sant skal sies så har jeg fått kommentarer for rumpa mi selv av mange jenter - så det er ikke bare gutta som reagerer slik.

Jeg har heller aldri tenkt på hvorfor jentene reagerer slik, men bare vært glad og fornøyd for komplimentene - enkel som jeg er:-)

Mvh

Mvh

Siden jeg svarte SDD først, får jeg bare sende deg videre.

Ingen grunn til å gjenta meg selv.

:o)

Vi menn ser på jenterumper fordi formene er utrolig fine, runde flotte former, som vekker dyret i oss.

Men du kan også spørre dere selv, fordi det er vel ingen som gransker ei jente mer enn dere jenter gjør og nå tenkte jeg ikke bare på rumpa.

Nei, du er inne på noe der.

Men altså, spørsmålet mitt var ikke om rumper er fine.

Se mitt svar til SDD.

Glemsk i dag?*s*

"Hvorfor du blandet hunder inn i det her er for meg ikke til å fatte."

Tja...jeg kan referere til denne: http://forum.doktoronline.no/forum/4/105.ipg?view=thread&thread=1408855

Ellers var jeg mest nysgjerrig på om dere kunne forklare hva som får frem sånne kommentarer når dere ser ei rumpe.

Javisst liker jeg gutterumper, men altså jeg ville aldri sagt at jeg kunne tenke meg å lirke tunga borti av den grunn!;o)

Hunder og bakfra-stillingen går ikke som hånd i hanske.

Når det gjelder rimmekommentaren så er vel dette et guttefenomen, og en fetish jeg selv har. Ikke nødvendigvis alle andre :)

Hunder og bakfra-stillingen går ikke som hånd i hanske.

Når det gjelder rimmekommentaren så er vel dette et guttefenomen, og en fetish jeg selv har. Ikke nødvendigvis alle andre :)

God morgen.

Jeg lurer på om du gjør deg ekstra vanskelig nå!? *s*

Har ikke sagt at hunder=rumpe eller omvendt jeg, da!:o)

Det jeg mente var å vise til guttas kommentarer angående disse flotte jenterumpene. Og jeg undret meg på hvorfor ei flott rumpe fikk frem sånne egenskaper i så mange gutter.

Seriøst.

Annonse

God morgen.

Jeg lurer på om du gjør deg ekstra vanskelig nå!? *s*

Har ikke sagt at hunder=rumpe eller omvendt jeg, da!:o)

Det jeg mente var å vise til guttas kommentarer angående disse flotte jenterumpene. Og jeg undret meg på hvorfor ei flott rumpe fikk frem sånne egenskaper i så mange gutter.

Seriøst.

Neida, jeg gjør meg aldri vanskeligere enn jeg er, og du har vel møtt meg, edru og fin, og da var jeg da ikke vanskelig :)

Hehe, men jeg vet faktisk ikke. Kanskje det er et instinkt?

Et rumpeinstink...

Det er vel kanskje formene? Nei, det blir for enkelt... Jeg aner ikke. Jeg bare tenner ekstremt på en fin rumpe og de mest ukristelige tanker åpenbarer seg i mitt sinn når jeg ser en perfekt rumpe...:)

Jeg får lyst til å gjøre de mest unevnlige ting med den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...