Gå til innhold

Noen av lenkene på hjemmesida mi

Anbefalte innlegg

er så "tunge" å åpne. Er det home.online.no som har problemet, maskinen min, noe feil på sida mi eller den #¤&%&/()ADSL'en??? Her er link for de som evt. kan hjelpe:

http://home.online.no/~tk-solhe/adoption/poetry.htm Forsøker du en av linkene i den første "bolken" på sida, får i allefall jeg trøbbel...

Please?

*trygler så pent jeg kan*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78370-noen-av-lenkene-p%C3%A5-hjemmesida-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si, det er for mange parametre, og det svakeste leddet bestemmer. Jeg testa det mot en brei linje nå, og det er tregt i utgangspunktet, 200-300 ms på flere.

ehem, kan ikke si at jeg forstår meg på dette med parametre, men hva kan jeg i så fall gjøre med det?

undrer

Ulv I Faarikaal

ehem, kan ikke si at jeg forstår meg på dette med parametre, men hva kan jeg i så fall gjøre med det?

undrer

Jeg vil tro serveren hvor sidene ligger er treg i utgangspunktet, men er den i USA, er alle up and go der borte på denne tida av døgnet, og eter båndbredde til frokost. Har du treg forbindelse til noden, har lite minne, treg prosessor og tregt skjermkort har du bortimot hele lenka. Det er flere lenker også. En datadoktor må se på saken fysisk. Prøv i morgen, f eks mellom kl 11 og 13, da er det ikke så folksomt.

Jeg vil tro serveren hvor sidene ligger er treg i utgangspunktet, men er den i USA, er alle up and go der borte på denne tida av døgnet, og eter båndbredde til frokost. Har du treg forbindelse til noden, har lite minne, treg prosessor og tregt skjermkort har du bortimot hele lenka. Det er flere lenker også. En datadoktor må se på saken fysisk. Prøv i morgen, f eks mellom kl 11 og 13, da er det ikke så folksomt.

Takk, det skjønte jeg _litt_ mer av! skal gjøre et forsøk imorgen formiddag...

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...