Gå til innhold

Sikket morsom for noen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne fikk jeg av min eldste bror pr mail. Han synes sånn rompe-humor er dødskult...

Jeg så på den... og bare satt der og så på den. Dro ikke på smilebåndet engang. Va'kke no' gøy.

Du får sjekke om du har bedre humoristisk sans enn jeg :

http://www.cutestuf.com/flash_1002/bluemoon.swf

Skrevet

ante ikke at jeg har rumpe humor, men det har jeg tydeligvis

LOL!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Når enden er god...

Det heter i eventyret om prisessen og prinsen at de fikk hverandre i enden..

Skrevet

Hmm..jeg bruker jo å ha rompe-humor, men jeg kan ikke akkurat si at jeg lo meg i hjæl av denne....men dro litt på smilebåndet; _det_ gjorde jeg altså.

Gjest Nikkaba
Skrevet

Det er ordspill; mooning på engelsk er å blotte rompa.

Synes den var litt søt og uskyldig, jeg.

Skrevet

Jeg dro på smilebåndet, men det var fordi den var søt - ikke morsom. Jeg liker den sangen - Geeleeeee - finn fram en pakke geeleeee... *skråle*

Gjest Iznogood
Skrevet

...uoversettelig til norsk humor. Men vet du hva det egentlig betyr så er det litt humoristisk da.

Skrevet

Av en eller annen grunn begynte jeg å stor-le av den.

Sikkert fordi den var så utrolig dum....;-)

Skrevet

...uoversettelig til norsk humor. Men vet du hva det egentlig betyr så er det litt humoristisk da.

Man kan jo skjønne engelsk og fortsatt ikke synes den er artig, da....

Skrevet

Når enden er god...

Det heter i eventyret om prisessen og prinsen at de fikk hverandre i enden..

Hva mener du med fikk hverandre i enden? Var det to menn?

Skrevet

Hehe, den er jo drit bra!

Men du må ha på musikken!

Skrevet

Fant ikke noen morsomt med den, men har sendt den videre for å se hva andre synes ;-)

Skrevet

Sitter med tre treåringer her..

De lo.. Ikke jeg...

;-/

Skrevet

Hei molli.

Jeg synes den var morsom. Det var ikke det jeg ventet på når jeg så begynnelsen. Overraskelsen, ordspillet og musikken gjorde den morsom for meg. Jeg har forresten ironisk, svart, engelsk humor og ikke rompe humor til daglig. :-)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...