Gå til innhold

Whiplash, noen som har det her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikkkkke slå meg ! *holder henda over huet*

Jeg slår ikke, for jeg kan risikere at du slår tilbake...;)

Men det ble bare meningsløst. Det er faktisk første gang jeg har blitt misforstått så til de grader og ikke har kunnet nå frem på en saklig måte. Det har aldri vært et problem tidligere og det ble frustrerende hele greia.

Men det er glemt, og jeg ønsker ikke snakke om så personlige ting her inne -ikke så dypt iallefall.

*s*

Ulv I Faarikaal

Men det ble bare meningsløst. Det er faktisk første gang jeg har blitt misforstått så til de grader og ikke har kunnet nå frem på en saklig måte. Det har aldri vært et problem tidligere og det ble frustrerende hele greia.

Men det er glemt, og jeg ønsker ikke snakke om så personlige ting her inne -ikke så dypt iallefall.

*s*

Det er greit.

Jeg prøver med en klem:-)

Ulv I Faarikaal

*s*

Ps: Jeg fikk mange, lange og fresende sinte epost fra andre (ikke deg).

Ps: Jeg fikk mange, lange og fresende sinte epost fra andre (ikke deg).

Hva? Illsinte e-post fra andre?

_Jeg_ driver ikke med trakassering vaffal -det er søkt:-)

Men du provoserte nok folk med innlegget, selv om det ikke var din teori (psykologens):-)

Klemmen mottas med takk og returneres:-)

Annonse

Det var en riktig så moden måte å såre meg på.*ler* Når har du tenkt å rulle den inn igjen?

Når jeg har fått fisket opp sjokoladen som ligger på bordet foran meg;)

Moden?? Og det sier du som snakker om å pule kokosboller.. *gapskratter*

Når jeg har fått fisket opp sjokoladen som ligger på bordet foran meg;)

Moden?? Og det sier du som snakker om å pule kokosboller.. *gapskratter*

Hver sin lyst. Jeg finner det forøvrig støtende at du kaller min kone en kokosbolle. Det er nemlig bare henne jeg har sex med, men kokosboller kan derimot være et utmerket hjelpemiddel. Det er et utall av gøyale ting de kan brukes til i senga.

*s*

Har du fått verbal juling her? Av hvem? Hvor?

Skal jeg ta dem? :)

Setter stor pris på at du stiller opp for de svake i samfunnet, bergensere og nordlendinger...

;)

Faen, glemte at du var nordlending og at jeg ikke kan forsvare dere etter alt jeg har skrevet ;)

Håper fortsatt at Brann rykker ned, men Tromsø rykker nok opp. Det er forsåvidt ok :)

Faen, glemte at du var nordlending og at jeg ikke kan forsvare dere etter alt jeg har skrevet ;)

Håper fortsatt at Brann rykker ned, men Tromsø rykker nok opp. Det er forsåvidt ok :)

Tromsø _har_ rykket opp -selvsagt.

Nei, men jeg er vant til å klare meg selv jeg. Det er defor jeg har vakthund. Hun kan spille død. Vet ikke helt hvilken nytte jeg kan gjøre meg av det enda men.

Tromsø _har_ rykket opp -selvsagt.

Nei, men jeg er vant til å klare meg selv jeg. Det er defor jeg har vakthund. Hun kan spille død. Vet ikke helt hvilken nytte jeg kan gjøre meg av det enda men.

Hehe, tror ikke en hund skremme vannet av noen innbruddstyver ved å spille død...

Hvis ikke innbruddstyvene er veldig glade i hunder, og får samvittighetsproblemer som medfører at de stikker, når de ser at hunden din har dødd av sjokket den ble påført når hun så innbruddstyvene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...