Gå til innhold

Whiplash, noen som har det her?

Anbefalte innlegg

Hehe, tror ikke en hund skremme vannet av noen innbruddstyver ved å spille død...

Hvis ikke innbruddstyvene er veldig glade i hunder, og får samvittighetsproblemer som medfører at de stikker, når de ser at hunden din har dødd av sjokket den ble påført når hun så innbruddstyvene :)

Nei, men det kan jo hende hun overlever når jeg blir skutt. Når hun hører "pang" ramler jo hun også i staver..

Men ápropos staver -jeg må ta meg en tur i skogen nå jeg. Ha en fin dag:-)

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hver sin lyst. Jeg finner det forøvrig støtende at du kaller min kone en kokosbolle. Det er nemlig bare henne jeg har sex med, men kokosboller kan derimot være et utmerket hjelpemiddel. Det er et utall av gøyale ting de kan brukes til i senga.

Sex er jo klissete fra før, om det ikke skal bli enda mer kliss med å kline med kokosboller ?

:-)

Annonse

Ja det var ikke måte på frekkheter...vent til han minst venter det tiger,så senker vi ham grusomt!!!

blir ikke noen flere god bedring ønsker på ham heller;)

Ja, vi får ta han på bolledeigen eller noe sånt. Den er sikkert altfor høy! Bollene skal være steinharde, flate og uten luftbobler.

Så sånn er det..

Kjøkkenmaskiner brukes til isknusing.

:-))

Ja, vi får ta han på bolledeigen eller noe sånt. Den er sikkert altfor høy! Bollene skal være steinharde, flate og uten luftbobler.

Så sånn er det..

Kjøkkenmaskiner brukes til isknusing.

:-))

Amen til det...vi skal nok klare å finne noen hull i oppskriftene hans....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...