Gå til innhold

Brad Pitt i Friends

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller var Brad Pitt en dårlig (ok, mindre god da) skuespiller i en komedieserie? Synes ikke han taklet det særlig bra...

...men kjekk var'n!

Skrevet

Han stinket, absolutt. Overspilte. Men han er jo alltid digg å se på da, så samme kan det være.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg, og alle de jeg så det sammen med syns han var drit-fet i rollen. Hvorfor syns du han var så dårlig?

Jeg syns faktisk han er en jævla god skuespiller. Synd for han at alle bare fokuserer på utseende, for han er faktisk god, og jeg syns heller ikke han er super-pen, det er ikke derfor jeg sier han er god.

Skrevet

Han stinket, absolutt. Overspilte. Men han er jo alltid digg å se på da, så samme kan det være.

Ja, han kan godt være med flere ganger. Men han trenger kanskje ikke si noe? Bare være veggpryd?

Skrevet

Jeg, og alle de jeg så det sammen med syns han var drit-fet i rollen. Hvorfor syns du han var så dårlig?

Jeg syns faktisk han er en jævla god skuespiller. Synd for han at alle bare fokuserer på utseende, for han er faktisk god, og jeg syns heller ikke han er super-pen, det er ikke derfor jeg sier han er god.

Han er flink skuespiller, ja. I filmer. Men det trengs litt andre skuespillerkvaliteter i en sitcom. Og de synes jeg ikke han hadde. Synes det hørtes unaturlig ut.

Meg om det, og ikke undertegnet om det andre.

Skrevet

Likte han i andre filmer hvor han ikke har vært superpen også. Liker han ikke med langt bleket hår og helskjegg f.eks.

Skrevet

Ja, han kan godt være med flere ganger. Men han trenger kanskje ikke si noe? Bare være veggpryd?

Kanskje han kan være dekor. Sånn som den der poselenshunden til Joey.

Skrevet

Kanskje han kan være dekor. Sånn som den der poselenshunden til Joey.

JA!Eller kjæledyr, sånn som apen til Ross.

Skrevet

JA!Eller kjæledyr, sånn som apen til Ross.

Eler kanskje han kan overta jobben til Günther. Så kan vi se på ham i bakgrunnen der.

Skrevet

Jeg reagerte også på måten han spilte...det stemte liksom ikke helt. Kanskje han rett og slett passer bedre i filmer - eller at de var så ivrige etter å få ham inn i serien at de ikke lagde en rolle som passer godt nok. Det manglet litt troverdighet der.

Men NAMNAM så lekker han er!

Skrevet

Han var ekstremt elendig i friends.

Har knapt sett makan.

Men tagbar lell!

Skrevet

Han er unnskyldt!! Han er jo en estetisk nytelse.

Ville man forresten stilt det spørsmålet om det var snakk om en dame? Neppe..

:)

Skrevet

Helt enig i at komedie kanskje ikke passet for ham. Har sett ham i andre filmer, og han er en utrolig god skuespiller! Passer kanskje ikke til komedie. Er jo kanskje en grunn til at såkalte sitcom-skuespillere ikke alltid gjør det så godt i filmer.

Tanya1365380060
Skrevet

Enig, det ble så unaturlig liksom!

Men siden det er Brad Pitt vi snakker om her, så spiller det absolutt ingen rolle, et blikk på han veier opp for dårlig skuespill på flekken!*nam nam*

Gjest lis@bet
Skrevet

Enig. Var ikke bra i det hele tatt.

Men Friends er ikke noe bra lenger heller, så det sto hvertfall i stil med resten. :-(

Skrevet

Eler kanskje han kan overta jobben til Günther. Så kan vi se på ham i bakgrunnen der.

*applaus* god idé!

Skrevet

Han er unnskyldt!! Han er jo en estetisk nytelse.

Ville man forresten stilt det spørsmålet om det var snakk om en dame? Neppe..

Damer ville.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...