Gå til innhold

Jeg liker venner og naboer som....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du har misforstått litt conan - dette henger oftest sammen. Du får ikke det ene uten det andre.

Sprøyt! Hva er korrelsasjonen eller årsaksforholdet mellom rot og stilløshet på den ene siden og humør, varme og intelligens på den andre. Er det fordi tanta di er sånn du påstår det?

Tror du har misforstått litt conan - dette henger oftest sammen. Du får ikke det ene uten det andre.

Å?

Fortell meg hvorfor en som lar "rotet flyte hjemme, som ikke har stil, som går i joggebukse" nødvendigvis må gi meg klemmer mens h*n smiler intelligent!?

Jeg har venninner "som ler, som gir meg klemmer, som er avslappet, som smiler, er inteligente, ser meg i øynene og som har tid og som bryr seg." uten at jeg noen gang har opplevd et stilløst rot hos noen av dem.

Dokumentasjon?

Annonse

Gjest ChiengMai

Jøss, du må være naboen min, du. For du har nettopp beskrevet meg på en prikk! :-P Bortsett fra det med klemminga, kanskje, _det_ syns jeg blir for krampaktig hvis det skjer for ofte.

Liker forresten sånne naboer, jeg også, men _uten_ for mye av klemminga.

Gjest gjennomsnittlig

Sprøyt! Hva er korrelsasjonen eller årsaksforholdet mellom rot og stilløshet på den ene siden og humør, varme og intelligens på den andre. Er det fordi tanta di er sånn du påstår det?

Svaret er kort og godt uhøytidelighet og trygghet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...