Gå til innhold

Førerkort og andre bevis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Iznogood

Jeg har førerkort og bankkort :-). Lurer på hvorfor du lurer?

Ren og skjær nysjerrighet. Det jeg egentlig mente med førerkort og bevis var førerkortklasser og bevis for andre kjøretøyer o.l. Artig å se om noen hadde _sjeldne_ bevis og førerkort, ala førerkort for helokopter.

Annonse

Gjest Dolitiet

Jeg har et høyst ordinært førerkort med et fælt bilde på, og kodene B D1 påskrevet. Kommer nok aldri til å avansere til noe som beveger seg over bakkenivå!

Har pass og Visa også.

Bruker du 'svar til meg'? Kan du ikke legge svara dine under det øverste innlegget? Du skriver alltid under siste innlegg og da havner det jo helt feil. Er det virkelig så vanskelig?

Bruker du 'svar til meg'? Kan du ikke legge svara dine under det øverste innlegget? Du skriver alltid under siste innlegg og da havner det jo helt feil. Er det virkelig så vanskelig?

Jeg har svart sånn i seks år jeg, så jeg har ingen planer om å endre på det. I alle fall ikke når du ikke vil vise meg hvem du er som kritiserer :)

Og ja, jeg bruker svar til meg.

Jeg har svart sånn i seks år jeg, så jeg har ingen planer om å endre på det. I alle fall ikke når du ikke vil vise meg hvem du er som kritiserer :)

Jeg leser alltid gjennom tråden før jeg i det hele tatt skriver innlegg, og da havner det bak det siste innlegget jeg leste. Plager det deg, så får du heller hoppe over å lese det jeg skriver, da!

Jeg legger langt fra sjela mi igjen her inne, så jeg tar meg ikke nær av litt anonym kjeft :)

Gjest hvemsomhelst

Men hvis andre hadde gjort det samme som deg ville du ikke fått alle dine svar under 'svar til meg'. Skjønner?

Hvorfor ikke ta til seg kritikk og innrette seg etter systemet? Hva har det med saken å gjøre hvem jeg er?

Men hvis andre hadde gjort det samme som deg ville du ikke fått alle dine svar under 'svar til meg'. Skjønner?

Hvorfor ikke ta til seg kritikk og innrette seg etter systemet? Hva har det med saken å gjøre hvem jeg er?

Det er nå ditt problem det der da. Skal du irritere deg, så slutt og les det jeg skriver da...

Annonse

Hehe - du legger svarene dine under feil innlegg, så de havner under gal persons "svar til meg". See?

Jaja... men du får nå svarene her i dine "svar til meg". Det må du da være fornøyd med? ;)

Dessuten så får den som har skrevet hovedinnlegget alle svarene under innlegget sitt i sin "svar til meg" uansett.

Jaja... men du får nå svarene her i dine "svar til meg". Det må du da være fornøyd med? ;)

Dessuten så får den som har skrevet hovedinnlegget alle svarene under innlegget sitt i sin "svar til meg" uansett.

Ja, dette var bra, Line ;)

Men du tar feil i andre avsnitt - svarene du legger etter siste innlegg kommer IKKE under hovedinnskriverens "svar til meg" - de kommer under det innlegget du sist leste før du trykket på "svar på dette innlegget".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...