Gå til innhold

Førerkort og andre bevis

Anbefalte innlegg

Ja, dette var bra, Line ;)

Men du tar feil i andre avsnitt - svarene du legger etter siste innlegg kommer IKKE under hovedinnskriverens "svar til meg" - de kommer under det innlegget du sist leste før du trykket på "svar på dette innlegget".

Jeg tar ikke det så tungt, i så fall. Vedkommende som har skrevet hovedinnlegget leser det i alle fall om h*n er interessert. Det er som regel den personen jeg svarer uansett, og da kan ikke forvirringen bli verre enn man gjør det til selv.

:o)

Fortsetter under...

Jeg tar ikke det så tungt, i så fall. Vedkommende som har skrevet hovedinnlegget leser det i alle fall om h*n er interessert. Det er som regel den personen jeg svarer uansett, og da kan ikke forvirringen bli verre enn man gjør det til selv.

:o)

Men når systemet er som det er - hvorfor ikke følge det? Rimelig enkle greier. Du vet - det er ikke alle som gidder bla seg tilbake for å se om det er noen som har svart litt sent - det er derfor "svar til meg" er så genialt. - Ja, dersom alle bruker den, da...

Men når systemet er som det er - hvorfor ikke følge det? Rimelig enkle greier. Du vet - det er ikke alle som gidder bla seg tilbake for å se om det er noen som har svart litt sent - det er derfor "svar til meg" er så genialt. - Ja, dersom alle bruker den, da...

Jeg kan ikke se at jeg har gjort "noe galt" i utgangspunktet.

Jeg kan ikke se at jeg har gjort "noe galt" i utgangspunktet.

Du skjønner ikke systemet? Altså - hvis du vil svare på hovedinnlegget, så klikker du på "svar på dette innlegget" når du har lest det. Vil du legge en kommentar til en annen, så svarer du under dennes innlegg.

Clue: Du svarer fra det innlegget du vil svare på.

Du svarer som regel fra det nederste innlegget, og da ser det ut som du svarer på første svaret hovedinnskriveren fikk.

Skjønte du det nå?

Gjest du kunne like gjerne svart paven

Det er nå ditt problem det der da. Skal du irritere deg, så slutt og les det jeg skriver da...

Akkurat _det_ kan jo bli vanskelig hvis du svarer under _mitt_ svar (sånn som du gjør) istedetfor å svare under _hovedinnlegget_!

See?

Hvis jeg var vin nå, og trykket på 'svar til meg', ville ditt "Førekort og andre bevis" komme som svar til meg, altså vin.

Ser du ikke at det blir litt merkelig?

Du skjønner ikke systemet? Altså - hvis du vil svare på hovedinnlegget, så klikker du på "svar på dette innlegget" når du har lest det. Vil du legge en kommentar til en annen, så svarer du under dennes innlegg.

Clue: Du svarer fra det innlegget du vil svare på.

Du svarer som regel fra det nederste innlegget, og da ser det ut som du svarer på første svaret hovedinnskriveren fikk.

Skjønte du det nå?

Hehe... jeg skjønner bare ikke at det er så interessant å kverulere med meg om dette. Jeg er her tross alt bare av og til, og i kun korte perioder av gangen.

Jada, jeg skjønner systemet, men det er ikke alltid jeg gidder å gå tilbake til det aller første innlegget når jeg har sittet en halvtime og lest gjennom tråden. Da svarer jeg etter det siste innlegget jeg har lest. Kan ikke se at det skulle ha så stor betydning om jeg "gjør det feil" en gang hvert skuddår...

Men jeg skal ha det i bakhodet.

Annonse

Gjest så det sås

Hehe... jeg skjønner bare ikke at det er så interessant å kverulere med meg om dette. Jeg er her tross alt bare av og til, og i kun korte perioder av gangen.

Jada, jeg skjønner systemet, men det er ikke alltid jeg gidder å gå tilbake til det aller første innlegget når jeg har sittet en halvtime og lest gjennom tråden. Da svarer jeg etter det siste innlegget jeg har lest. Kan ikke se at det skulle ha så stor betydning om jeg "gjør det feil" en gang hvert skuddår...

Du gjør det ganske konsekvent du.

Gjest Line - like anonym som du.

Akkurat _det_ kan jo bli vanskelig hvis du svarer under _mitt_ svar (sånn som du gjør) istedetfor å svare under _hovedinnlegget_!

See?

Hvis jeg var vin nå, og trykket på 'svar til meg', ville ditt "Førekort og andre bevis" komme som svar til meg, altså vin.

Ser du ikke at det blir litt merkelig?

Vet du hva? Jeg skjønner ikke at du gidder bry deg.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg synes det er veldig gøy å kverulere også!

*Tjihi*

Gjest jeg er ikke den du startet diskusjonen med

Vet du hva? Jeg skjønner ikke at du gidder bry deg.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg synes det er veldig gøy å kverulere også!

*Tjihi*

Du skjønner ikke at jeg gidder bry meg? Neivel, men det _er_ irriterende å trykke på 'svar til meg' og lese innlegg som ikke var myntet på meg.

Av og til må man lete seg gjennom hele tråden for å finne ut av det.

Kverulere og kverulere - kan bare ikke forstå at det skal være noe pes å følge de enkle retningslinjene? Ett tastetrykk ekstra? Så går alt så meeeget bedre.

Flytt det frem i pannelappen, du. ;)

Gjest aa saa anonymt

Jeg har et høyst ordinært førerkort med et fælt bilde på, og kodene B D1 påskrevet. Kommer nok aldri til å avansere til noe som beveger seg over bakkenivå!

Har pass og Visa også.

nei intelligensen din kommer aldri over bakkenivaa heller!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...